Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKolaříková, Lucie
dc.contributor.refereeKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:11:00Z-
dc.date.available2022-9-22
dc.date.available2024-07-12T09:11:00Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-24
dc.identifier93947
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56964-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá profesním self-konceptem učitelů mateřských, základních a středních škol. Teoretická část práce je věnována vymezení obecného psychologického pojmu self-koncept a dále pokračuje tématem profesního self-konceptu. Její součástí jsou analyzované zahraniční studie. Výzkumná část je věnována analýze profesního self-konceptu učitelů a jejich srovnání.cs
dc.format92 s. (188 483 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectself-konceptcs
dc.subjectprofesní self-konceptcs
dc.subjectprofesní sebepojetícs
dc.subjectsebepojetícs
dc.subjectučitelécs
dc.subjectself-koncept učitelůcs
dc.subjectškolacs
dc.subjectprofesní self-koncept učitelůcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectstřední školacs
dc.titleProfesní self-koncept současných učitelůcs
dc.title.alternativeVocational self-concept of contemporary teachersen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the professional self-concept of kindergarten, primary and secondary school teachers. The theoretical part of the thesis is devoted to the definition of the general psychological concept of self-concept and continues with the topic of professional self-concept. It includes analyzed foreign studies. The research part is devoted to the analysis of teachers' professional self-concept and their comparison.en
dc.subject.translatedself-concepten
dc.subject.translatedprofessional self-concepten
dc.subject.translatedvocational self-concepten
dc.subject.translatedteachersen
dc.subject.translatedteacher self-concepten
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedteachers' professional self-concepten
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedsecondary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Kolarikova.pdfPlný text práce984,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolarikova_posudek vedouci DP.pdfPosudek vedoucího práce398,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolarikova_posudek oponenta DP.pdfPosudek oponenta práce364,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolarikova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce356,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56964

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.