Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHübnerová, Terezie
dc.contributor.refereeMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:11:02Z-
dc.date.available2023-1-27
dc.date.available2024-07-12T09:11:02Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier94143
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56972-
dc.description.abstractDiplomová práce na téma "Techniky pozitivní psychologie a mindfulness na 1. stupni ZŠ" je zaměřena na mapování přehledu učitelů 1. stupně ZŠ v technikách, tématech a významu pozitivní psychologie a mindfulness. Teoretická část obsahuje zasazení pozitivní psychologie a mindfulness do kontextu, historického vývoje, charakteristice oblastí, cílům a jejich významu. Představuje uplatnění pozitivní psychologie a mindfulness ve školách. Praktická část popisuje výzkumné šetření mezi učiteli prvního stupně, zachycuje orientaci učitelů v tématech, technikách a popisuje jejich vlastní zkušenosti s pozitivní psychologií a mindfulness. Analýza dat byla vytvořena metodou otevřeného, axiálního a selektivního kódování, které vytváří ucelený pohled na daný výzkumný problém. Výsledky výzkumu odpovídají na stanovené výzkumné otázky. Výsledky jsou v závěru porovnávány s literaturou a jinými studiemi na toto téma.cs
dc.format54s. (100 688 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpozitivní psychologiecs
dc.subjectmindfulnesscs
dc.subjectvšímavostcs
dc.subjectpozitivní prožívánícs
dc.subjectedukacecs
dc.subjectškolstvícs
dc.subjectštěstícs
dc.subjectradostcs
dc.subjectsmysluplnostcs
dc.subjectflowcs
dc.subjectsilné stránkycs
dc.titleTechniky pozitivní psychologie a mindfulness na 1.stupni ZŠcs
dc.title.alternativePositive Psychology and Mindfulness Techniques at Primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis on "Positive Psychology and Mindfulness Techniques at Primary school" is aimed at mapping the overview of primary teachers in the techniques, topics and importance of positive psychology and mindfulness. The theoretical section includes setting positive psychology and mindfulness in context, historical development, characteristics of the fields, goals and their importance. It introduces the application of positive psychology and mindfulness in schools. The practical section describes a research survey of primary teachers, captures teacher's orientation on the topics and techniques, and describes their own experiences with positive psychology and mindfulness. Data analysis was developed using open, axial and selective coding methods to create a comprehensive view of the research problem. The research findings answer the stated research questions. Finally, the results are compared with the literature and other studies on the topic.en
dc.subject.translatedpositive psychologyen
dc.subject.translatedmindfulnessen
dc.subject.translatedpositive experiencingen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedhappinessen
dc.subject.translatedjoyen
dc.subject.translatedmeaningfulnessen
dc.subject.translatedflowen
dc.subject.translatedpersonal strengthsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hubnerova_diplomova prace_ZCU FPE.pdfPlný text práce997,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubnerova_posudek vedouci DP.pdfPosudek vedoucího práce391,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubnerova_posudek oponenta DP.pdfPosudek oponenta práce390,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubnerova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce350,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56972

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.