Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLouda Tomáš, JUDr. CSc.
dc.contributor.authorLukešová, Lucie
dc.contributor.refereeSequensová Helena, Mgr.
dc.date.accepted2024-5-28
dc.date.accessioned2024-07-12T09:11:20Z-
dc.date.available2023-3-31
dc.date.available2024-07-12T09:11:20Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-3-31
dc.identifier97608
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57017-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem Vybrané problémy vzdělávací politiky. V této problematice vysvětluje, jaká je právní úprava vzdělávání v České republice, jaké jsou nástroje vzdělávací politiky, rozebírá také organizaci vzdělávacího systému, rozděluje typy škol podle zřizovatelů a vysvětluje financování školství. Další kapitola se věnuje historickému vývoji vzdělávací politiky od roku 1774 až do roku 1989. Zbylé kapitoly už se věnují jak strategiím z minulosti, tak současným strategiím. V těch jsou pak rozebrány hlavní problémy a cíle, kterými se budou právě tyto problémy řešit. V práci byl zhotoven výzkum pomocí rozhovorů s učiteli různých stupňů vzdělávání, kteří se vyjadřovali k současným problémům a také k tomu, jak si vede současná strategie a zda se jí daří současné problémy řešit.cs
dc.format106 s. (242 180 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvzdělávací politikacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectškolacs
dc.subjectškolská zařízenícs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectproblémycs
dc.titleVybrané problémy vzdělávací politikycs
dc.title.alternativeSelected problems of educational policyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnická
dc.thesis.degree-programVeřejná správa
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the topic Selected problems of educational policy. It explains the legal regulation of education in the Czech Republic, the instruments of education policy, analyses the organisation of the education system, divides the type of schools according to their founders and explains the financing of education. The next chapter deals with the historical development of educational policy from 1774 to 1989. The remaining chapters deal with both past and present policies. These than discuss the problems of the post and the objectives that are being used to address these problems. The thesis conducted research by interviewing teachers at different levels of education who commented on the current problems and also how the current strategy is working and whether it is succeeding in solving the current problems.en
dc.subject.translatededucation policyen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedschool facilitiesen
dc.subject.translatedstrategiesen
dc.subject.translatedproblemsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Vybrane roblemy vzdelavaci politiky.pdfPlný text práce3,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lukesova - protokol DPN.pdfPrůběh obhajoby práce262,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lukesova L. - posudek OPDPN.pdfPosudek oponenta práce871,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lukesova L - posudek VPDN.pdfPosudek vedoucího práce871,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57017

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.