Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFritzová Marie, Mgr. et Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPlevová, Stella
dc.contributor.refereeBreitfelder Miroslav, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-12
dc.date.accessioned2024-07-12T09:13:37Z-
dc.date.available2023-5-31
dc.date.available2024-07-12T09:13:37Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-29
dc.identifier95690
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57151-
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje vzdělávání žáků, kteří jsou příslušníky národnostních či etnických menšin. Teoretická část se věnuje výzvám a bariérám vzdělávání těchto žáků v kontextu klíčového dokumentu vzdělávací soustavy, kterým je Strategie 2030+, a dalších legislativních možností, které kompenzují nerovnosti v přístupu ke kvalitnímu vzdělání. Analýza Strategie 2030+ představuje empirický základ výzkumné části práce, která zamýšlené cíle tohoto dokumentu konfrontuje se skutečnou podobou vzdělávání žáků menšin na vybrané základní škole.cs
dc.format50 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectzákladní vzdělávanícs
dc.subjectstrategie 2030+cs
dc.subjectromská menšinacs
dc.subjectukrajinská menšinacs
dc.titleMenšiny v kontextu českého vzdělávacího systémucs
dc.title.alternativeMinorities in the Context of the Czech education systemen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programObčanská výchova se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the education of pupils who represent national, or ethnic minorities. The theoretical part presents the challenges and barriers to the education of pupils in the context of the essential document of the Czech educational system which is Strategie 2030+, and other legislative options that compensate for possible inequalities in access to quality education. The analysis of Strategie 2030+ represents the empirical basis for the research part of the thesis that confronts the intended goals of the strategic document with the actual form of education of minority students in the selected elementary school.en
dc.subject.translatedelementary educationen
dc.subject.translatedstrategie 2030+en
dc.subject.translatedroma minorityen
dc.subject.translatedukrainian minorityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Mensiny v kontextu ceskeho vzdelavaciho systemu .pdfPlný text práce833,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Plevova Stella V.pdfPosudek vedoucího práce134,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Plevova Stella O.pdfPosudek oponenta práce187,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Plevova Stella P.pdfPrůběh obhajoby práce62,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57151

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.