Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klimtová Václava, Mgr. | |
dc.contributor.author | Sedláková, Nikol | |
dc.contributor.referee | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:14:43Z | - |
dc.date.available | 2023-6-9 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:14:43Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-24 | |
dc.identifier | 97250 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/57275 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části je popsat základní informace, které vycházejí z tématu práce. Zabývá se charakteristikou hyperkinetické poruchy, popisem rodiny dítěte s hyperkinetickou poruchou a vzdělávání žáka s hyperkinetickým syndromem. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením mezi školou a rodiči dítěte s ADHD a identifikuje způsoby spolupráce mezi nimi. Je použita kvalitativní metoda šetření, pomocí polostrukturovaných rozhovorů. | cs |
dc.format | 38 s. (78 403) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | hyperkinetický syndrom | cs |
dc.subject | rodina | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | spolupráce | cs |
dc.title | Žák s ADHD s aspektem na spolupráci rodiny a školy | cs |
dc.title.alternative | A student with ADHD with an aspect of family and school cooperation | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis consists of a theoretical and a practical part. The aim of the theoretical part is to describe the basic information that is based on the topic of the thesis. It deals with the characteristics of hyperkinetic disorder, a description of the family of a child with hyperkinetic disorder and the education of a student with hyperkinetic syndrome. The practical part deals with a research investigation between the school and the parents of a child with ADHD and identifies ways of cooperation between them. A qualitative research method is used, using semi-structured interviews. | en |
dc.subject.translated | hyperkinetic syndrome | en |
dc.subject.translated | family | en |
dc.subject.translated | student | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | cooperation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace Nikol Sedlakova.pdf | Plný text práce | 568,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek BP_VyZ_Nikol Sedlakova_opo Soukupova(1).pdf | Posudek oponenta práce | 252,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sedlakova N..pdf | Průběh obhajoby práce | 26,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sedlakova_vedouci1.pdf | Posudek vedoucího práce | 115,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57275
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.