Název: | Nové způsoby tvorby digitálních multimediálních učebnic |
Další názvy: | New methods of digital multimedia textbooks |
Autoři: | Rádlová, Jitka |
Vedoucí práce/školitel: | Kocur, Pavel |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5762 |
Klíčová slova: | multimediální učebnice;LMS;LCMS;AICC;SCORM;blended learning;autorské systémy;Moodle;iTrivio;iTutor;FlexiLearn;interaktivní tabule |
Klíčová slova v dalším jazyce: | multimedia textbook;LMS;LCMS;AICC;SCORM;blended learning;authoring systems;Moodle;iTrivio;iTutor;FlexiLearn;interactive whiteboard |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce má za úkol vytvořit přehled o nových způsobech tvorby digitálních multimediálních učebnic. Popisuje základní pojmy týkající se multimediálních učebnic a vybrané LMS a LCMS. Popisuje také podpůrné programy, interaktivní tabule a hotové interaktivní učebnice. Snažila jsem se udělat průzkum o používání multimediálních učebnic na základních a středních školách. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor thesis provies an overview about new methods of digital multimedia textbooks. Describes the basic concepts related to multimedia textbooks and selected LMS and LCMS. It also describes the support programs, interactive whiteboards and finished interactive textbooks. I tried to do a survey on the use of multimedia textbooks for elementary and secondary schools. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Nove zpusoby tvorby digitalnich multimedialnich ucebnic.pdf | Plný text práce | 2,99 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Radlova - ved..pdf | Posudek vedoucího práce | 72,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP - posudek_oponenta_Radlova-1.pdf | Posudek oponenta práce | 54,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Radlova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 32,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5762
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.