Název: Nové způsoby tvorby digitálních multimediálních učebnic
Další názvy: New methods of digital multimedia textbooks
Autoři: Rádlová, Jitka
Vedoucí práce/školitel: Kocur, Pavel
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/5762
Klíčová slova: multimediální učebnice;LMS;LCMS;AICC;SCORM;blended learning;autorské systémy;Moodle;iTrivio;iTutor;FlexiLearn;interaktivní tabule
Klíčová slova v dalším jazyce: multimedia textbook;LMS;LCMS;AICC;SCORM;blended learning;authoring systems;Moodle;iTrivio;iTutor;FlexiLearn;interactive whiteboard
Abstrakt: Tato bakalářská práce má za úkol vytvořit přehled o nových způsobech tvorby digitálních multimediálních učebnic. Popisuje základní pojmy týkající se multimediálních učebnic a vybrané LMS a LCMS. Popisuje také podpůrné programy, interaktivní tabule a hotové interaktivní učebnice. Snažila jsem se udělat průzkum o používání multimediálních učebnic na základních a středních školách.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis provies an overview about new methods of digital multimedia textbooks. Describes the basic concepts related to multimedia textbooks and selected LMS and LCMS. It also describes the support programs, interactive whiteboards and finished interactive textbooks. I tried to do a survey on the use of multimedia textbooks for elementary and secondary schools.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce (KVD) / Bachelor´s works (DCD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Nove zpusoby tvorby digitalnich multimedialnich ucebnic.pdfPlný text práce2,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Radlova - ved..pdfPosudek vedoucího práce72,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP - posudek_oponenta_Radlova-1.pdfPosudek oponenta práce54,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Radlova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce32,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5762

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.