Title: | Nové způsoby tvorby digitálních multimediálních učebnic |
Other Titles: | New methods of digital multimedia textbooks |
Authors: | Rádlová, Jitka |
Advisor: | Kocur, Pavel |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5762 |
Keywords: | multimediální učebnice;LMS;LCMS;AICC;SCORM;blended learning;autorské systémy;Moodle;iTrivio;iTutor;FlexiLearn;interaktivní tabule |
Keywords in different language: | multimedia textbook;LMS;LCMS;AICC;SCORM;blended learning;authoring systems;Moodle;iTrivio;iTutor;FlexiLearn;interactive whiteboard |
Abstract: | Tato bakalářská práce má za úkol vytvořit přehled o nových způsobech tvorby digitálních multimediálních učebnic. Popisuje základní pojmy týkající se multimediálních učebnic a vybrané LMS a LCMS. Popisuje také podpůrné programy, interaktivní tabule a hotové interaktivní učebnice. Snažila jsem se udělat průzkum o používání multimediálních učebnic na základních a středních školách. |
Abstract in different language: | This bachelor thesis provies an overview about new methods of digital multimedia textbooks. Describes the basic concepts related to multimedia textbooks and selected LMS and LCMS. It also describes the support programs, interactive whiteboards and finished interactive textbooks. I tried to do a survey on the use of multimedia textbooks for elementary and secondary schools. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nove zpusoby tvorby digitalnich multimedialnich ucebnic.pdf | Plný text práce | 2,99 MB | Adobe PDF | View/Open |
Radlova - ved..pdf | Posudek vedoucího práce | 72,08 kB | Adobe PDF | View/Open |
BP - posudek_oponenta_Radlova-1.pdf | Posudek oponenta práce | 54,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Radlova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 32,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/5762
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.