Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSovová, Pavla
dc.contributor.authorMachová, Dagmar
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:56:58Z
dc.date.available2010-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:56:58Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-09
dc.identifier44614
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5824
dc.description.abstractPráce se zabývá v obecné rovině environmentálním vzděláváním a v užším smyslu Environmentální výchovou. Zaměření teoretické části reflektuje pojetí Environnmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty jednak obecně a jednak v základním vzdělávání, jeho ukotvení v pregraduální přípravě budoucích učitelů a možnosti postgraduální přípravy. Formulace výzkumných otázek a výzkumných cílů se odvíjí od teoretického zaměření práce. Praktická část se zabývá názory učitelů na možnosti realizace Environmentální výchovy v České republice a názory odborníků v tomto oboru. Jejich pohledy na realizaci Environmentální výchovy jsou srovnávány v diskusi.cs
dc.format115 s.,VI s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectenvironmentální výchovacs
dc.subjectprůřezové témacs
dc.subjectučitelécs
dc.subjectzákladní vzdělávánícs
dc.subjectPlzeňský krajcs
dc.subjectpregraduální přípravacs
dc.subjectpostgraduální přípravacs
dc.subjectkoordináotor EVVOcs
dc.subjectrevize RVP ZVcs
dc.titleEnvironmentální výchova na školách v plzeňském kraji z pohledu učitelůcs
dc.title.alternativeEnvironmental education in schools in Pilsen Region from a perspective of teachersen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work focuses on environmental education generally and in the narrower sense of environmental education as a cross-cutting theme. The focus of the theoretical concept reflects environmental education, training and awareness, it is anchoring in the preparation of future teachers undergraduate and postgraduate training opportunities. Formulation of research questions and research objectives are based on the theoretical orientation of the work. The practical part deals with their views about the possibilities for implementing environmental education in the Czech Republic and opinions of experts in this field. Their views on the implementation of environmental education are compared in the discussion.en
dc.subject.translatedenvironmental educationen
dc.subject.translatedcross-cutting themeen
dc.subject.translatedteachersen
dc.subject.translatedelementary educationen
dc.subject.translatedPilsen regionen
dc.subject.translateduntergraduate teacher preparationen
dc.subject.translatedpostgraduate teacher trainingen
dc.subject.translatedcoordinator EVVOen
dc.subject.translatedreview RVP ZVen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA PRACE.pdfPlný text práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
machova VP.pdfPosudek vedoucího práce43,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
machova OP.pdfPosudek oponenta práce31,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
machova O.pdfPrůběh obhajoby práce10,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5824

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.