Název: | Environmentální výchova na školách v plzeňském kraji z pohledu učitelů |
Další názvy: | Environmental education in schools in Pilsen Region from a perspective of teachers |
Autoři: | Machová, Dagmar |
Vedoucí práce/školitel: | Sovová, Pavla |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5824 |
Klíčová slova: | environmentální výchova;průřezové téma;učitelé;základní vzdělávání;Plzeňský kraj;pregraduální příprava;postgraduální příprava;koordináotor EVVO;revize RVP ZV |
Klíčová slova v dalším jazyce: | environmental education;cross-cutting theme;teachers;elementary education;Pilsen region;untergraduate teacher preparation;postgraduate teacher training;coordinator EVVO;review RVP ZV |
Abstrakt: | Práce se zabývá v obecné rovině environmentálním vzděláváním a v užším smyslu Environmentální výchovou. Zaměření teoretické části reflektuje pojetí Environnmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty jednak obecně a jednak v základním vzdělávání, jeho ukotvení v pregraduální přípravě budoucích učitelů a možnosti postgraduální přípravy. Formulace výzkumných otázek a výzkumných cílů se odvíjí od teoretického zaměření práce. Praktická část se zabývá názory učitelů na možnosti realizace Environmentální výchovy v České republice a názory odborníků v tomto oboru. Jejich pohledy na realizaci Environmentální výchovy jsou srovnávány v diskusi. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This work focuses on environmental education generally and in the narrower sense of environmental education as a cross-cutting theme. The focus of the theoretical concept reflects environmental education, training and awareness, it is anchoring in the preparation of future teachers undergraduate and postgraduate training opportunities. Formulation of research questions and research objectives are based on the theoretical orientation of the work. The practical part deals with their views about the possibilities for implementing environmental education in the Czech Republic and opinions of experts in this field. Their views on the implementation of environmental education are compared in the discussion. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA PRACE.pdf | Plný text práce | 1,06 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
machova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 43,24 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
machova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 31,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
machova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 10,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5824
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.