Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová, Danuše | |
dc.contributor.author | Košlerová, Veronika | |
dc.date.accepted | 2012-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T07:03:01Z | - |
dc.date.available | 2010-12-01 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T07:03:01Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-29 | |
dc.identifier | 42828 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5870 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou čtení s porozuměním, především jakými technikami je kontrolováno čtení s porozumění v učebnicích pro 5. ročník základní školy. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. V teoretické části je představen pojem čtení, čtení v anglickém jazyce, proces čtení a jeho způsoby. V závěru jsou popsány jednotlivé techniky kontroly porozumění. Tyto tematické celky jsou rozděleny do osmi podkapitol. Práce vychází z odborných publikací, které jsou s tímto tématem spojeny. Výzkumné otázky jsou vymezeny v praktické části. Cílem bylo zjistit, jaké techniky kontroly porozumění se ve vybrané učebnici vyskytují nejvíce. Výsledky jsou zpracovány a prezentovány v předposlední kapitole. Jako nejvíce se vyskytující aktivity se ukázaly techniky typu ?Přečti a poslouchej?, ?Odpověz? a ?Najdi?. | cs |
dc.format | 115 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | čtení s porozuměním | cs |
dc.subject | techniky kontroly čtení s porozuměním | cs |
dc.subject | způsoby čtení | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.title | Čtení s porozuměním v angličtině na 1.stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Reading with comprehension in English at Primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with reading comprehension, especially with techniques which are mainly used to monitor reading comprehension in textbooks for year 5 of Primary school. The work is divided into two parts ? theoretical and practical. The theoretical part introduces the concept of reading, reading in English, the reading process and its methods. Individual techniques of reading comprehension are described at the end of this part. These thematic units are divided into eight sections. The work is based on scientific publications that are associated with this topic. The research questions are specified in the practical part. The aim was to determine what reading comprehension techniques prevail in the chosen textbook the most. The results are compiled and presented in the penultimate chapter. As the most frequent activities proved to be techniques such as "Read and listen", "Answer" and "Find". | en |
dc.subject.translated | reading with comprehension | en |
dc.subject.translated | techniques of checking reading comprehension | en |
dc.subject.translated | ways of reading | en |
dc.subject.translated | textbooks | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomova prace.pdf | Plný text práce | 1,5 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koslerova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 94,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koslerova O.pdf | Posudek oponenta práce | 110,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koslerova.pdf | Průběh obhajoby práce | 36,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5870
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.