Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková, Libuše
dc.contributor.authorTamaru, Mark
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T07:02:59Z
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T07:02:59Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier43287
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5872
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem definování výhod a nevýhod video konferenčních hovorů, jakožto metody pro výuku a studium. Předmět tématu video konferencí, jakožto metody sběru dat je popsán na konkrétním internetovém komunikačním klientovi představovaném jako Skype. Hlavní cíl výzkumu je poskytnout informace o možnostech komunikace s využitím video konferencí, a následně prozkoumat měřítka praktického uplatnění videokonferenčních hovorů mezi veřejností, stejně tak jako názory lidí na možnost použití videokonferencí pro účely vyučování a učení. Výzkum je realizován prostřednictvím 94 náhodných respondentů na dotazník v českém jazyce umístěném na internetu. Každý z respondentů vyplní dotazník. Data nasbíraná z dotazníků jsou poté statisticky zaznamenána a prezentována ve formě diagramů, jejichž aspekty jsou dále analyzovány s ohledem na četná omezení výzkumu. V poslední části diplomové práce jsou vyvozeny závěry, důsledky zjištění a rady pro učitele stejně tak jako pro budoucí výzkum.cs
dc.format87 s. (130 184 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectSkypecs
dc.subjectvideokonferencecs
dc.subjectinternetová komunikacecs
dc.subjecthlasové hovorycs
dc.subjectvideo hovorycs
dc.titleVideokonference ve výuce anglického jazyka: výhody a problémycs
dc.title.alternativeVideo Conferencing in ELT: Advantages and Problemsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with a topic of defining advantages and problems of video-conferencing as a method of teaching and learning. The subject of video-conferencing as a method of data collection is described on a concrete internet communicational client represented by Skype. The main aim of the research is to provide an information about possibilities of communication via video-conferencing and consequently to examine scales of a practical use of video-conferencing among the public, as well as their opinions on a possibility of using video-conferencing for the purposes of teaching and learning. The research is executed with ninety-four random respondents to a questionnaire in Czech language placed on the internet. Each of the respondents fills out the questionnaire. Data collected from the questionnaires are then statistically recorded and presented in form of diagrams, the implications of which are further analyzed with regard to certain number of limitations of the research. In the last part of the thesis, there are conclusions, implications of the results and suggestions for teachers as well as for the further research.en
dc.subject.translatedSkypeen
dc.subject.translatedvideoconferenceen
dc.subject.translatedinternet communicationen
dc.subject.translatedvoice callsen
dc.subject.translatedvideo callsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Master´s Thesis - MARK TAMARU.pdfPlný text práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tamaru V.pdfPosudek vedoucího práce114,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tamaru O.pdfPosudek oponenta práce107,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tamaru.pdfPrůběh obhajoby práce38,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5872

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.