Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorStaňková, Daniela
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T07:03:03Z
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T07:03:03Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-22
dc.identifier43315
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5874
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá kooperativním učením. Nejprve je zde uveden teoretický úvod týkající se kooperativního učení. V teoretickém úvodu jsou prezentovány základní informace o této výukové strategii, jejich výhodách i nevýhodách. V práci je popsáno několik struktur kooperativních aktivit, dále plánování kooperativní hodiny, role učitele a hodnocení v hodinách s prvky kooperativního vyučování. Samostatná část je také věnována využití kooperativního učení v hodinách anglického jazyka. Výzkum se skládá z experimentu, v rámci kterého bylo prováděno pozorování, a dotazníku pro studenty. Během experimentu se studenti opakovaně účastnili jedné a té samé kooperativní aktivity, a byly sledovány změny v jejich chování. Výzkum dokázal, že změny v kooperativním chování studentů po čase opravdu nastanou. Během výzkumu studenti potřebovali stále kratší čas pro dokončení kooperativní aktivity a byli čím dál tím méně závislí na pomoci učitele.cs
dc.format71 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkooperativní učenícs
dc.subjectkooperacecs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.titleVyužití kooperativního vyučování v hodinách anglického jazykacs
dc.title.alternativeCooperative Learning in English Language Classesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with cooperative learning. At first it offers a general theoretical introduction to cooperative learning. It provides basic information about the learning strategy, its benefits and drawbacks. There are described several cooperative learning structures. Also planning of a cooperative learning lesson, a teacher´s role and assessment are discussed in the theoretical background of the thesis. An individual section is dedicated to cooperative learning in English language classes. The research consists of an experiment with an observation and a questionnaire for students. In the experiment students were repeatedly exposed to the same cooperative learning activity and the changes in their behaviour were observed. The research proved that there are changes in students´ cooperative learning behaviour. The time which students need for the jigsaw activity and students´ dependence on the teacher were the major changes which appeared during the experiment.en
dc.subject.translatedcooperative learningen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedenglish languageen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
stankova_cooperative learning_dip.pdfPlný text práce2,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stankova V.pdfPosudek vedoucího práce86,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stankova O.pdfPosudek oponenta práce107,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stankova.pdfPrůběh obhajoby práce37,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5874

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.