Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Zikmundová, Vladimíra | |
dc.contributor.author | Krbcová, Gabriela | |
dc.contributor.referee | Lukavský, Jindřich | |
dc.date.accepted | 2013-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:29:30Z | - |
dc.date.available | 2011-10-18 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:29:30Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-12 | |
dc.identifier | 48786 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7325 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřená na portfolio studenta a na zpracování mého studentského portfolia. Nejdříve se teoreticky zajímám o využití portfolií ve školním prostředí, jaký je jich význam a role ve vzdělávacím procesu, rozlišuji druhy portfolií a jejich specifika. Následně se zabývám tím, co vlastně student katedry Výtvarné kultury za dobu svého studia vytvoří a archivuje a jak tyto práce může ve výsledku prezentovat. Praktická část diplomové práce je věnována dvěma způsobům prezentace portfolia. Jedním je digitální portfolio a druhým je tištěné portfolio. U obou verzí uvádím jejich obecné výhody a nevýhody, popisuji vlastní zpracování portfolia a rozlišuji prvky, které mohou studenti z mého zpracování portfolia převzít a naopak ty, které jsou víceméně na každém autorovi a jeho kreativitě. | cs |
dc.format | 38 s., XI s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | portfolio | cs |
dc.subject | hodnocení | cs |
dc.subject | digitální portfolio | cs |
dc.subject | tištěné portfolio | cs |
dc.subject | prezentace | cs |
dc.subject | artfolio | cs |
dc.title | Moje studijní portfolio | cs |
dc.title.alternative | My study portfolio | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra výtvarné kultury | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on the student's portfolio and processing of the student portfolio. First, I am theoretically interested in the use of portfolios in the school environment, their importance and role in the educational process. I also distinguish diffent types of portlofios and their specifics. Then I describe what a student of the Department of Art Culture creates and archives at studies and this work can result in the presentation. The practical part of the thesis deals with two methods of portfolio presentation. One is the digital portfolio and the second is printed portfolio. Both versions mention their general advantages and disadvantages, they also describe the actual processing of the portfolio and it distinguishes features that students can process from my portfolio and those that are more or less on each author and their creativity. | en |
dc.subject.translated | Portfolio | en |
dc.subject.translated | assessment | en |
dc.subject.translated | digital portfolio | en |
dc.subject.translated | paper portfolio | en |
dc.subject.translated | presentation | en |
dc.subject.translated | artfolio | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_krbcova.pdf | Plný text práce | 3,54 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krbcova-Scan-vedouci-Zikmundova-2013.PDF | Posudek vedoucího práce | 1,76 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krbcova-Scan-oponent-Lukavsky-2013.PDF | Posudek oponenta práce | 2,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby - Krbcova Gabriela_2013.PDF | Průběh obhajoby práce | 1,44 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7325
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.