Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Horová, Helena | |
dc.contributor.author | Procházková, Hana | |
dc.contributor.referee | Fenclová, Marie | |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:31:41Z | - |
dc.date.available | 2012-04-30 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:31:41Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-26 | |
dc.identifier | 51550 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7520 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá rolí slovní zásoby ve výuce francouzského jazyka. Zaměřuje se na procesy vyučování a učení a faktory, které je ovlivňují. Dále analyzuje způsoby prezentace a procvičení slovní zásoby v učebnicích francouzského jazyka a předkládá několik vlastních aktivit, pomocí nichž je možné slovní zásobu procvičovat. | cs |
dc.format | 100 s. (122 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fr | fr |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | slovní zásoba | cs |
dc.subject | proces vyučování a učení | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.subject | analýza učebnic | cs |
dc.subject | aktivity | cs |
dc.title | Enseigner le vocabulaire en classe de FLE | de |
dc.title.alternative | French vocabulary teaching in the class | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra románských jazyků | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the role of vocabulary in French teaching. It focuses on the process of learning and teaching and facts which influence them. It also analyses the means of vocabulary presentation and practice in course books and it suggests some activities which serve for vocabulary practice. | en |
dc.subject.translated | vocabulary | en |
dc.subject.translated | process of learning and teaching | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | student | en |
dc.subject.translated | course books analyse | en |
dc.subject.translated | activities | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Prochazkova.pdf | Plný text práce | 11,78 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prochazkova_Mgr_vedouci.PDF | Posudek vedoucího práce | 563,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prochazkova_Mgr_oponent.PDF | Posudek oponenta práce | 574,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prochazkova_posudek0001.PDF | Průběh obhajoby práce | 354,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7520
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.