Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorVlková, Daniela
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2013-06-12
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:28Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:28Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52761
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7694
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na navržení guerilla marketingové kampaně pro Techmania Science Center v Plzni. Práce je rozdělena do několika kapitol, první kapitola představuje guerilla marketing obecně a jeho hlavní zásady. Další dvě kapitoly se zabývají analýzou a hodnocením guerillových kampaní, které byly realizovány v České republice a v zahraničních science centrech. Poslední, stěžejní kapitola je věnována teoretickému postupu přípravy reklamní kampaně a následnému návrhu guerillové kampaně pro Techmanii. Hlavním výstupem práce je samotný návrh kampaně, sestávající ze tří částí, dále pak odhad přibližných nákladů a výnosů celé kampaně.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectguerilla marketingcs
dc.subjectguerillová kampaňcs
dc.subjectscience centercs
dc.subjectTechmaniacs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.titleGuerilla marketing a možnosti aplikace pro Techmania Science Centercs
dc.title.alternativeGuerilla marketing and possibilities of its application in Techmania Science Centeren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on designing a guerrilla marketing campaign for Techmania Science Centre in Pilsen. The thesis is divided into several chapters, the first one presents guerrilla marketing and its main principles in general. The next two chapters deal with an analysis and evaluation of some guerrilla campaigns implemented both in the Czech Republic and science centres abroad. The last, principal chapter is dedicated to a theoretical process of preparation of an advertising campaign, followed by a project of my own guerrilla campaign for Techmania. The main output of the thesis is the guerrilla campaign project itself, consisting of three parts, then a rough estimate of campaign costs and profit.en
dc.title.otherGuerilla marketing and possibilities of its application in Techmania Science Centeren
dc.subject.translatedguerilla marketingen
dc.subject.translatedguerilla campaignen
dc.subject.translatedscience centeren
dc.subject.translatedTechmaniaen
dc.subject.translatedadvertising campaignen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlkova_V.pdfPosudek vedoucího práce945,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlkova_O.pdfPosudek oponenta práce913,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlkova_P.jpgPrůběh obhajoby práce362,24 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7694

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.