Title: | Experimentální vyšetření možnosti sušit vzduch pomocí vírové trubice |
Other Titles: | Experimental testing of the possibility drying air by the vortex tube |
Authors: | Kabát, Miroslav |
Advisor: | Linhart, Jiří Linhart, Jiří |
Referee: | Bednář, Lukáš |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/7776 |
Keywords: | vírová trubice;sušení vzduchu;komprese;vlhkost;Maxwellův démon;zvukové rázy;Lavalova dýza;experiment |
Keywords in different language: | vortex tube;drying air;compression;humidity;Maxwell´s daemon;acoustic streaming;Laval nozzle;experiment |
Abstract: | Tato bakalářská práce pojednává o principech sušení vzduchu a o možnosti využít tyto principy na sušení vzduchu pomocí vírové trubice. Popisuje základní principy fungování vírových trubic a dále se zaměřuje na sestavení vlastního experimentálního zařízení, jeho popis a obtíže spojené s provozem. Hlavní částí je rozbor naměřených hodnot a jejich vyhodnocení. |
Abstract in different language: | This thesis is about principle drying air and about possibility drying air by the vortex tube. It describes basic principles and construction of vortex tube and problems with the usage of the device. Main part is analysis of the measured values. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2_BPprace.pdf | Plný text práce | 875,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
HODNOCENI BP Kabat.pdf | Posudek vedoucího práce | 28,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Oponentni posudek BP Kabat.pdf | Posudek oponenta práce | 60,21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Prubeh obhajoby BP Kabat.pdf | Průběh obhajoby práce | 16,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/7776
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.