Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKnappová, Věra
dc.contributor.authorVinterlíková, Martina
dc.contributor.refereeČepička, Ladislav
dc.date.accepted2013-05-29
dc.date.accessioned2014-02-06T12:36:38Z
dc.date.available2012-04-12cs
dc.date.available2014-02-06T12:36:38Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-15
dc.identifier54279
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8051
dc.description.abstractV práci jsme sledovali a porovnávali koordinační úroveň žáků neslyšících a nedoslýchavých. Prostřednictvím testu MABC2 jsme získali data na začátku školního roku a poté nastala tříměsíční pohybová terapie. Zhruba v únoru jsme žáky opět otestovali a výsledky porovnali s daty vstupními. Díky výsledkům víme, že koordinace neslyšících se liší v určitých oblastech od nedoslýchavých a že tříměsíční pohybová terapie pomohla zvýšit koordinační úroveň dětí.cs
dc.format62 s. (76 082 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkoordinační schopnostics
dc.subjectmotorické schopnostics
dc.subjecttestová bateriecs
dc.subjectsluchově postižené dětícs
dc.subjectneslyšícícs
dc.subjectnedoslýchavýcs
dc.titleÚroveň motorických schopností u dětí se sluchovým postižením pomocí testové baterie MABC 2.cs
dc.title.alternativeThe level of the motor abilities of the children with hearing handicap.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra tělesné a sportovní výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this work we studied and compared the level of coordination by deaf and hard of hearing pupils. Through test MABC2 we obtained data at the beginning of the school year and then came three months of physical therapy. Around February we tested the students again and the results compared with data input. Based on the results, we know that coordination of deaf is in some areas different from hard of hearing and three months physical therapy helped increase the level of coordination of children.en
dc.subject.translatedcoordination abillitiesen
dc.subject.translatedmotor abilitiesen
dc.subject.translatedtest batteryen
dc.subject.translatedchild with hearing impairmenten
dc.subject.translateddeaf childrenen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vinterlikova Martina DP..pdfPlný text práce2,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VINTERLIKOVA VP.pdfPosudek vedoucího práce123,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VINTERLIKOVA OP.pdfPosudek oponenta práce150,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VINTERLIKOVA.pdfPrůběh obhajoby práce206,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8051

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.