Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠíp, Martin
dc.contributor.authorHajnová, Lenka
dc.date.accepted2013-08-27
dc.date.accessioned2014-02-06T12:37:24Z
dc.date.available2010-12-14cs
dc.date.available2014-02-06T12:37:24Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-26
dc.identifier49177
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8129
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá použitím signální gramatiky ve výuce německé gramatiky. Práce je rozdělena na teoretickou část, v níž jsou popsány základní didaktické metody, úvod do psycholingvistiky, mnemotechnické pomůcky a především principy a prostředky signální gramatiky. Praktická část obsahuje přípravy na vyučovací jednotky a následné zhodnocení. Práce může posloužit jako inspirace pro vyučující německého jazyka, kteří hledají způsob, jak žákům zjednodušit určité gramatické jevy.cs
dc.format64 s. (84 586 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsignální gramatikacs
dc.subjectsignálcs
dc.subjectreakcecs
dc.subjectmnemotechnické pomůckycs
dc.subjectdidaktické metodycs
dc.titleSignální gramatika ve výuce německé morfologiecs
dc.title.alternativeSignal Grammar in Teaching German Morphologyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis called Signal grammar in teaching German morphology deals with the signal grammar and with inclusion the signal grammar in teaching. It is divided into two parts - theoretical and practical part.The theoretical part contains some information about didactic methods; psycholinguistic basics, mnemonic devices and there are principles of signal grammar explained. In the practical part the point is teaching using signal grammar. At first were preparations for classes planed, than classes were practical taught and finally evaluated. Teachers of German language can find inspiration in this thesis.en
dc.subject.translatedsignal grammaren
dc.subject.translatedsignalen
dc.subject.translatedreactionen
dc.subject.translatedmnemotechnical devicesen
dc.subject.translateddidactic methodsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Lenka Hajnova.pdfPlný text práce3,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hajnova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce127,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hajnova_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hajnova_op.pdfPosudek oponenta práce276,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8129

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.