Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Šíp, Martin | |
dc.contributor.author | Hajnová, Lenka | |
dc.date.accepted | 2013-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:37:24Z | |
dc.date.available | 2010-12-14 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:37:24Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-26 | |
dc.identifier | 49177 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/8129 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá použitím signální gramatiky ve výuce německé gramatiky. Práce je rozdělena na teoretickou část, v níž jsou popsány základní didaktické metody, úvod do psycholingvistiky, mnemotechnické pomůcky a především principy a prostředky signální gramatiky. Praktická část obsahuje přípravy na vyučovací jednotky a následné zhodnocení. Práce může posloužit jako inspirace pro vyučující německého jazyka, kteří hledají způsob, jak žákům zjednodušit určité gramatické jevy. | cs |
dc.format | 64 s. (84 586 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | signální gramatika | cs |
dc.subject | signál | cs |
dc.subject | reakce | cs |
dc.subject | mnemotechnické pomůcky | cs |
dc.subject | didaktické metody | cs |
dc.title | Signální gramatika ve výuce německé morfologie | cs |
dc.title.alternative | Signal Grammar in Teaching German Morphology | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra německého jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis called Signal grammar in teaching German morphology deals with the signal grammar and with inclusion the signal grammar in teaching. It is divided into two parts - theoretical and practical part.The theoretical part contains some information about didactic methods; psycholinguistic basics, mnemonic devices and there are principles of signal grammar explained. In the practical part the point is teaching using signal grammar. At first were preparations for classes planed, than classes were practical taught and finally evaluated. Teachers of German language can find inspiration in this thesis. | en |
dc.subject.translated | signal grammar | en |
dc.subject.translated | signal | en |
dc.subject.translated | reaction | en |
dc.subject.translated | mnemotechnical devices | en |
dc.subject.translated | didactic methods | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Lenka Hajnova.pdf | Plný text práce | 3,48 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hajnova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 127,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hajnova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,57 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hajnova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 276,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8129
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.