Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.authorJanošťáková, Michaela
dc.date.accepted2013-08-29
dc.date.accessioned2014-02-06T12:38:12Z-
dc.date.available2012-10-05cs
dc.date.available2014-02-06T12:38:12Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-19
dc.identifier52797
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8178
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Vnímání celku a jeho částí v předškolním věku je řazena do tří částí. První teoretická část se zabývá Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání, pojmem dítě předškolního věku, hrou, vnímáním, vývojem uvědomování si celku a částí, typy aktivit u dětí a obsahuje zásobník možných příkladů užití při činnostech v mateřských školách. Druhá část je metodologická, ve které jsou stanoveny cíle experimentu, použité metody, podmínky experimentu a kritéria hodnocení. Třetí část je praktická, věnovaná výzkumu. Obsahuje test zrakové analýzy a syntézy a tři vybrané činnosti ověřené v praxi.cs
dc.format51 s., IV s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjecthracs
dc.subjectpředmatematické aktivity v předškolním věkucs
dc.subjectvnímání celku a jeho částícs
dc.subjectkompozicecs
dc.subjectdekompozicecs
dc.titleVnímání celku a jeho částí u předškolních dětícs
dc.title.alternativePerception of the entirety and its parts in preschool ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy bachelor´s work topic is "The Perception of the Entirety and Its Parts by Preschool Age Children". It is divided into three parts. The first is theoretical and deals with defining terms such as preschool child, Framework educational program for pre-school education, game, perception, development of awareness of the entirety and its parts and types of child?s activities. It also includes several examples of application in nursery. Second part is methodological. This section introduces the targets of the experiment, used methods, requirements of the experiment and criterions of the evaluation. Third part is practical and it is dedicated to research. It contains a test of visual analysis and synthesis and three selected activities that were verified in practise.en
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedmathematical abilities of childrenen
dc.subject.translatedperception of the entirety and its partsen
dc.subject.translatedcompositionen
dc.subject.translateddecompositionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce2,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janostakova - ved..pdfPosudek vedoucího práce94,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
XVII. Oponentni posudek bakalarske prace_ Janostakova.pdfPosudek oponenta práce41,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janostakova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce44,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8178

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.