Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorDvořáková, Věra
dc.contributor.authorBradová, Veronika
dc.contributor.refereeJermář, Milan
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:40:32Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:40:32Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52625
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8391
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu v oblasti vstupního vzdělávání pracovníků v akciové společnosti TeliaCall a na základě této analýzy, teoretických poznatků a výsledků dotazníkového šetření navrhnout opatření vedoucí k zefektivnění tohoto vzdělávacího procesu v podniku. Úvodní část, tzv. teoretická, obsahuje základní cíle, definuje pojem vzdělávání zaměstnanců a uvádí metody vzdělávání pracovníků. Další část je zaměřena na strukturu Call Centra Skupiny ČEZ, představení společností ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. a TeliaCall, a.s a to jak po finanční, tak po organizační stránce. Důležitou součástí bakalářské práce je vyhodnocení dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena opatření pro zefektivnění vstupního vzdělávacího procesu a úspory nákladů na vstupní školení.cs
dc.format62 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvzdělávací procescs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectvstupní školenícs
dc.subjectefektivitacs
dc.titleVzdělávací procesy v podnikucs
dc.title.alternativeEducational process in companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the analysis of the current state of the initial worker's training in the TeliaCall joint-stock company. This work will suggest measures to increase in efficiency of the educational process in this enterprise on the basis of analysis, theoretical knowledge, and survey results. The introductory part, so called theoretical, contains basic objectives, defines employee training and presents training methods. Further section focuses on the structure of the call center CEZ Group, introduces CEZ Customer Services, LLC. and TeliaCall, joint-stock company both the financial and organizational terms. An important part of the thesis is to evaluate the survey. In conclusion, these are measures designed to increase efficiency of the initial educational process and cost savings in initial training.en
dc.title.otherEducational process in companyen
dc.subject.translatededucational processen
dc.subject.translatedenterpriseen
dc.subject.translatedinitial trainingen
dc.subject.translatedefficiencyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Veronika Bradova.pdfPlný text práce7,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_bradova_VP.PDFPosudek vedoucího práce1,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_bradova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_bradova.PDFPrůběh obhajoby práce144,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8391

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.