Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkálová, Petra
dc.contributor.authorPetrák, Adam
dc.contributor.refereeŠlechtová, Yvona
dc.date.accepted2013-06-06
dc.date.accessioned2014-02-06T12:41:56Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:41:56Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52900
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8433
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku" je problematika konkurenceschopnosti podniku v souvislosti s implementací sytému CRM. Zkoumaným podnikem je společnost AAA Energie, s.r.o., pro který byla provedena komplexní analýza vnějších a vnitřních faktorů, analýza interních procesů a SWOT analýza. Na závěr byly výsledky průzkumu vyhodnoceny a vyvozeny adekvátní doporučení změn řízení vztahů se zákazníkem. U všech doporučení byl posouzen význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku.cs
dc.format50 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectinterakcecs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectdatabázecs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management and its Importance for Strengthening the Company´s Competitivenessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of this bachelor thesis called "Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening the Company´s Competitiveness" is the competitive ability of a company in connection with CRM system´s implementation. The surveyed company is AAA Energie, Ltd. for whom the following analyses were performed: a complex analysis of inner and outer factors, analysis of internal processes and a SWOT analysis. At the end the survey outcomes were evaluated and appropriate suggestions of changes in customer relationship management were made. All suggestions included consideration of relevance toward strengthening the company´s competitiveness.en
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedcompetitivnessen
dc.subject.translatedinteractionen
dc.subject.translateddatabaseen
dc.subject.translatedCRMen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rizeni vztahu se zakaznikem a jeho vyznam pro posileni konkurenceschopnosti podniku.pdfPlný text práce904,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_petrak_VP.PDFPosudek vedoucího práce1,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_petrak_OP.PDFPosudek oponenta práce1,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_petrak.PDFPrůběh obhajoby práce203,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8433

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.