Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Murgaš, Jaromír | |
dc.contributor.author | Struhárová, Klára | |
dc.contributor.referee | Kratochvíl, Miloš | |
dc.date.accepted | 2013-06-07 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:44:35Z | |
dc.date.available | 2012-04-30 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:44:35Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-25 | |
dc.identifier | 52451 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/8831 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vznikem pragmatismu, jeho historií a významnými představiteli. Také obsahuje pojetí výchovy založené na koncepci zkušenosti u J. Deweye. Podává přehled filozofických a výchovných principů J. Deweye a a snaží se je srovnat s přístupy J. Patočky a J. Sokola. | cs |
dc.format | 67 s. (80 224 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52451 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | pragmatismus | cs |
dc.subject | poznání | cs |
dc.subject | zkušenost | cs |
dc.subject | filosofie výchovy | cs |
dc.subject | John Dewey | cs |
dc.subject | rekonstrukce | cs |
dc.subject | demokracie | cs |
dc.title | Co je pragmatismus, co pragmatické? Filozofie a výchova podle J. Deweye | cs |
dc.title.alternative | What is pragmatism, what is pragmatic? Philosophy and Education by J. Dewey. | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra filozofie | cs |
dc.thesis.degree-program | Humanitní studia | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the emergence of pragmatism, its history and famous leaders. It also includes the concept of education based on the concept of experience by J. Dewey. It gives an overview of the philosophical and educational principles by J. Dewey and try to compare them with the approaches of J. Patocka and J. Sokol. | en |
dc.subject.translated | pragmatism | en |
dc.subject.translated | knowledge | en |
dc.subject.translated | experience | en |
dc.subject.translated | philosophy of education | en |
dc.subject.translated | John Dewey | en |
dc.subject.translated | reconstruction | en |
dc.subject.translated | democracy | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Struharova-BP-2013.pdf | Plný text práce | 827,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Struharova_Murgas.rtf | Posudek vedoucího práce | 2,04 MB | RTF | Zobrazit/otevřít |
Struharova_Kratochvil.rtf | Posudek oponenta práce | 2,04 MB | RTF | Zobrazit/otevřít |
Struharova.tif | Průběh obhajoby práce | 10,6 MB | TIFF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8831
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.