Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMurgaš, Jaromír
dc.contributor.authorStruhárová, Klára
dc.contributor.refereeKratochvíl, Miloš
dc.date.accepted2013-06-07
dc.date.accessioned2014-02-06T12:44:35Z
dc.date.available2012-04-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:44:35Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-25
dc.identifier52451
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8831
dc.description.abstractPráce se zabývá vznikem pragmatismu, jeho historií a významnými představiteli. Také obsahuje pojetí výchovy založené na koncepci zkušenosti u J. Deweye. Podává přehled filozofických a výchovných principů J. Deweye a a snaží se je srovnat s přístupy J. Patočky a J. Sokola.cs
dc.format67 s. (80 224 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52451-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpragmatismuscs
dc.subjectpoznánícs
dc.subjectzkušenostcs
dc.subjectfilosofie výchovycs
dc.subjectJohn Deweycs
dc.subjectrekonstrukcecs
dc.subjectdemokraciecs
dc.titleCo je pragmatismus, co pragmatické? Filozofie a výchova podle J. Deweyecs
dc.title.alternativeWhat is pragmatism, what is pragmatic? Philosophy and Education by J. Dewey.en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra filozofiecs
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the emergence of pragmatism, its history and famous leaders. It also includes the concept of education based on the concept of experience by J. Dewey. It gives an overview of the philosophical and educational principles by J. Dewey and try to compare them with the approaches of J. Patocka and J. Sokol.en
dc.subject.translatedpragmatismen
dc.subject.translatedknowledgeen
dc.subject.translatedexperienceen
dc.subject.translatedphilosophy of educationen
dc.subject.translatedJohn Deweyen
dc.subject.translatedreconstructionen
dc.subject.translateddemocracyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Struharova-BP-2013.pdfPlný text práce827,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Struharova_Murgas.rtfPosudek vedoucího práce2,04 MBRTFZobrazit/otevřít
Struharova_Kratochvil.rtfPosudek oponenta práce2,04 MBRTFZobrazit/otevřít
Struharova.tifPrůběh obhajoby práce10,6 MBTIFFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8831

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.