Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Murgaš, Jaromír | |
dc.contributor.author | Struhárová, Klára | |
dc.contributor.referee | Kratochvíl, Miloš | |
dc.date.accepted | 2013-09-04 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:45:29Z | - |
dc.date.available | 2013-06-30 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:45:29Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-08-16 | |
dc.identifier | 56582 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/8868 | |
dc.description.abstract | Cílem práce bude nejprve podat základní přehled filozofických a výchovných principů podle J. Deweye, pokud možno s příklady; dále prozkoumat otázku jejich tzv. "užitečnosti" a srovnat přístup J. Deweye k výchově s koncepty J. Patočky a J. Sokola. | cs |
dc.format | 61 s. (69 832 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=56582 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | John Dewey | cs |
dc.subject | zkušenost | cs |
dc.subject | pragmatická pedagogika | cs |
dc.subject | demokracie | cs |
dc.subject | výchova | cs |
dc.title | Co je pragmatismus, co pragmatické. Filozofie a výchova podle J. Deweye | cs |
dc.title.alternative | What is pragmatism, what is pragmatic. Philosophy and Education by J.Dewey | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra filozofie | cs |
dc.thesis.degree-program | Humanitní studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of the work will first give an overview of the philosophical and educational principles by J. Dewey, preferably with examples; further explore the issue of the so-called "utility" and compare J. Dewey access to education with the concepts J. Patocka and J. Sokol. | en |
dc.subject.translated | John Dewey | en |
dc.subject.translated | experience | en |
dc.subject.translated | pragmatic pedagogy | en |
dc.subject.translated | democracy | en |
dc.subject.translated | education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-2013 srpen.pdf | Plný text práce | 660,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Struharova_Murgas.doc | Posudek vedoucího práce | 69 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
Struharova_Kratochvil.docx | Posudek oponenta práce | 53,1 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
Struharova_Klara0001.pdf | Průběh obhajoby práce | 518,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8868
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.