Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková, Šárka | |
dc.contributor.author | Žibrická, Dana | |
dc.date.accepted | 2013-08-29 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:46:38Z | |
dc.date.available | 2012-01-12 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:46:38Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-24 | |
dc.identifier | 49486 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/8958 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá rozvojem funkčního myšlení v matematice na 1. stupni základní školy. Popisuje několik typů úloh na rozvoj funkčního myšlení. Analýza učebnic ukazuje, kolik takových úloh se vyskytuje v učebnicích pro 1. stupeň. Praktická část je zaměřena na realizaci několika úloh na rozvoj funkčního myšlení se žáky na 1. stupni základní školy. | cs |
dc.format | 70 s. (78 141 znaků), 17 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49486 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | funkční myšlení | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.subject | úlohy na rozvoj funkčního myšlení | cs |
dc.subject | analýza učebnic | cs |
dc.subject | 1. stupeň základní školy | cs |
dc.title | Funkční myšlení v matematice 1. stupně | cs |
dc.title.alternative | Functional thinking in primary school mathematics | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with development of functional thinking in primary school mathematics. There are mentioned several types of tasks for developing functional thinking in this document. The analysis of textbooks has revealed the portion of this kind of tasks in the primary school textbooks of mathematics. The practical section is focused on the development of functional thinking by the pupils at primary school. | en |
dc.subject.translated | functional thinking | en |
dc.subject.translated | mathematics | en |
dc.subject.translated | types of tasks for developing functional thinking | en |
dc.subject.translated | analysis of textbooks | en |
dc.subject.translated | first stage of elementary school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Funkcni mysleni v matematice 1. stupne.pdf | Plný text práce | 5,99 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zibricka - ved..pdf | Posudek vedoucího práce | 122,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zibricka - opon..pdf | Posudek oponenta práce | 154,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zibricka - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 51,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8958
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.