Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSovová, Pavla
dc.contributor.authorKrálíčková, Kateřina
dc.date.accepted2013-08-27
dc.date.accessioned2014-02-06T12:47:19Z-
dc.date.available2012-09-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:47:19Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-31
dc.identifier53322
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9007
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zjistit, zda je sebepercepce hlasu učitelů mateřských škol závislá na jejich vzdělání. V teoretické části uvádím krátký popis fyziologie hlasu a věnuji se popisu práce učitele mateřské školy jakoţto hlasového profesionála. Dále zde uvádím zásady hlasové hygieny a věnuji se hlasové sebe-precepci. V části praktické se věnuji výzkumu. Provedla jsem dotazníkové šetření pomocí upraveného dotazníku VHI (Voice handicap index). Dotazník jsem doplnila o otázky, které byly pro můj výzkum podstatné. Zjistila jsem, ţe vzdělání nemá vliv na hlasové sebevnímání. Jinak tomu je u učitelů, kteří se zúčastnili jakéhokoliv dalšího vzdělání, které se týkalo přímo hlasu a hlasové hygieny. Tito učitelé dokáţí lépe popsat své problémy s hlasem a spíše si je včas uvědomí.cs
dc.format41 s. (47 020 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthlascs
dc.subjectpředškolní pedagogcs
dc.subjectfyziologie hlasucs
dc.subjectsebepercepcecs
dc.subjecthlasová hygienacs
dc.titleVliv hlasové edukace na sebepercepci hlasu u pedagogů mateřských školcs
dc.title.alternativeThe Effects of Vocal Education on Kindergarten Teachers? Self-Perception of Voiceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to establish whether kindergarten teachers? self-perception of voice depends on their education. In the theoretical part, I present a short description of the physiology of human voice as well as a description of the work of kindergarten teachers as representatives of professional voice users. I list the rules of vocal hygiene and discuss self-perception of voice. The practical part is dedicated to research. I have conducted a questionnaire survey using an adjusted VHI (Voice handicap index) questionnaire. I added questions which were essential to my research. I have established that education has no effect on voice self-perception. However, teachers who have participated on voice and vocal hygiene training in the past can better describe their vocal complaints and become aware of them more readily.en
dc.subject.translatedvoiceen
dc.subject.translatedpreschool teacheren
dc.subject.translatedphysiology of voiceen
dc.subject.translatedself-perceptionen
dc.subject.translatedvocal hygieneen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Kralickova Katerina 2013.pdfPlný text práce1,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kralickova VP.pdfPosudek vedoucího práce32,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kralickova OP.pdfPosudek oponenta práce33,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kralickova O.pdfPrůběh obhajoby práce10,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9007

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.