Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Sovová, Pavla | |
dc.contributor.author | Králíčková, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2013-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:47:19Z | - |
dc.date.available | 2012-09-30 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:47:19Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-31 | |
dc.identifier | 53322 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9007 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, zda je sebepercepce hlasu učitelů mateřských škol závislá na jejich vzdělání. V teoretické části uvádím krátký popis fyziologie hlasu a věnuji se popisu práce učitele mateřské školy jakoţto hlasového profesionála. Dále zde uvádím zásady hlasové hygieny a věnuji se hlasové sebe-precepci. V části praktické se věnuji výzkumu. Provedla jsem dotazníkové šetření pomocí upraveného dotazníku VHI (Voice handicap index). Dotazník jsem doplnila o otázky, které byly pro můj výzkum podstatné. Zjistila jsem, ţe vzdělání nemá vliv na hlasové sebevnímání. Jinak tomu je u učitelů, kteří se zúčastnili jakéhokoliv dalšího vzdělání, které se týkalo přímo hlasu a hlasové hygieny. Tito učitelé dokáţí lépe popsat své problémy s hlasem a spíše si je včas uvědomí. | cs |
dc.format | 41 s. (47 020 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | hlas | cs |
dc.subject | předškolní pedagog | cs |
dc.subject | fyziologie hlasu | cs |
dc.subject | sebepercepce | cs |
dc.subject | hlasová hygiena | cs |
dc.title | Vliv hlasové edukace na sebepercepci hlasu u pedagogů mateřských škol | cs |
dc.title.alternative | The Effects of Vocal Education on Kindergarten Teachers? Self-Perception of Voice | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to establish whether kindergarten teachers? self-perception of voice depends on their education. In the theoretical part, I present a short description of the physiology of human voice as well as a description of the work of kindergarten teachers as representatives of professional voice users. I list the rules of vocal hygiene and discuss self-perception of voice. The practical part is dedicated to research. I have conducted a questionnaire survey using an adjusted VHI (Voice handicap index) questionnaire. I added questions which were essential to my research. I have established that education has no effect on voice self-perception. However, teachers who have participated on voice and vocal hygiene training in the past can better describe their vocal complaints and become aware of them more readily. | en |
dc.subject.translated | voice | en |
dc.subject.translated | preschool teacher | en |
dc.subject.translated | physiology of voice | en |
dc.subject.translated | self-perception | en |
dc.subject.translated | vocal hygiene | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Kralickova Katerina 2013.pdf | Plný text práce | 1,19 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kralickova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 32,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
kralickova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 33,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kralickova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 10,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9007
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.