Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJakoubek, Marek
dc.contributor.authorVlasáková, Jitka
dc.contributor.refereeZíková, Tereza
dc.date.accepted2013-06-04
dc.date.accessioned2014-02-06T12:52:11Z-
dc.date.available2011-06-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:52:11Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-04-25
dc.identifier46150
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9467
dc.description.abstractÚstředním tématem práce jsou možnosti a vztah Romů ke vzdělávání, zejména předškolnímu. Tato oblast není novodobým problémem a je jedním s bodů, které jsou souhrnně nazývány " romská probleamtika". Cílem práce bylo podívat se na problematiku z pohledu minulých 34 let, kdy došlo k důležitým společenským změnám s vlivem na změnu životního stylu, a kdy je za příčinu neúspěchu pokládána absence předškolního vzdělávání.cs
dc.format56 s. 65 000 znakůcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectSociální vyloučenícs
dc.subjectRomcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectpředškolní výchovacs
dc.subjectkulturní vzorcecs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectživotní stylcs
dc.subjectnezaměstnanostcs
dc.subjectrodinacs
dc.subjectkomunitní prácecs
dc.titlePředškolní výchova v Chánově (Pohled do minulosti - Přítomnost - Vize budoucnosti) Je šance pro obnovu mateřské školy ?cs
dc.title.alternativePre-school Education in Chanov (Hindsight Present ? Future Vision) Is There a Chance for Reopening of Kindergarten?en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra antropologiecs
dc.thesis.degree-programAntropologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe central theme of the work relationship and the possibilities of Roma to education, particularly pre-school. This area is not a modern problem and one of the points that are collectively called "Romany issues". The aim was to look at issues from the perspective of the past 34 years, when the major social changes affecting the lifestyle change, and when it is considered as the cause of the failure of the absence of pre-school education.en
dc.subject.translatedSocial exclusionen
dc.subject.translatedRomen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedcultural patternsen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedlifestyleen
dc.subject.translatedunemploymenten
dc.subject.translatedfamilyen
dc.subject.translatedcommunity worken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Jitka Vlasakova.pdfPlný text práce883,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlasakova_posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce970,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlasakova_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce1,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlasakova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce361,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9467

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.