Název: Edukativní program pro žáky 1. stupně ZŠ v národní kulturní památce klášter Plasy
Další názvy: Educational program for children at primary school in the national cultural monument monastery Plasy
Autoři: Löffelmannová, Andrea
Vedoucí práce/školitel: Mušková, Eva
Datum vydání: 2013
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/9629
Klíčová slova: klášter;mniši;život;žák;program
Klíčová slova v dalším jazyce: monastery;monks;life;pupil;programme
Abstrakt: Předložená práce podává v teoretické části základní přehled o historii kláštera v Plasích, se kterou úzce souvisí i samotný vývoj města Plasy. Praktická část diplomové práce je snahou o vytvoření edukačního programu, jenž by žákům památku a život mnichů přiblížil, zpřístupnil a oni tak díky tomu mohli pokračovat v odkazu, který nám zde klášter zanechal. Je zde obsažen popis edukačního programu pro žáky 1. stupně ZŠ, vytvořený přímo pro objekt národní kulturní památky Klášter Plasy, který by měl být skutečně zrealizován.
Abstrakt v dalším jazyce: In meiner Diplomarbeit beschäftige ich mich mit der Geschichte des Zisterziensterkloster Plasy, vor allem interessiere ich mich für das Leben der Mönche im Kloster. Das Ziel der Diplomarbeit ist, ein pädagogisches Programm für die Schüler im Konvent zu erstellen, damit die Kinder wissen, was das Kloster ist, wer im Kloster lebte, was die Haupttätigkeit der Mönche war u.s.w. Ich möchte, dass die Schüler im Konvent schöne Zeit erleben, neue interessante Informationen erweben und dass die Schüler noch einmal das Kloster besuchen.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova prace- Andrea Loffelmannova.pdfPlný text práce2,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Loffelmannova V.pdfPosudek vedoucího práce120,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Loffelmannova O.pdfPosudek oponenta práce170,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Loffelmannova P.pdfPrůběh obhajoby práce24,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9629

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.