Title: Edukativní program pro žáky 1. stupně ZŠ v národní kulturní památce klášter Plasy
Other Titles: Educational program for children at primary school in the national cultural monument monastery Plasy
Authors: Löffelmannová, Andrea
Advisor: Mušková, Eva
Issue Date: 2013
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/9629
Keywords: klášter;mniši;život;žák;program
Keywords in different language: monastery;monks;life;pupil;programme
Abstract: Předložená práce podává v teoretické části základní přehled o historii kláštera v Plasích, se kterou úzce souvisí i samotný vývoj města Plasy. Praktická část diplomové práce je snahou o vytvoření edukačního programu, jenž by žákům památku a život mnichů přiblížil, zpřístupnil a oni tak díky tomu mohli pokračovat v odkazu, který nám zde klášter zanechal. Je zde obsažen popis edukačního programu pro žáky 1. stupně ZŠ, vytvořený přímo pro objekt národní kulturní památky Klášter Plasy, který by měl být skutečně zrealizován.
Abstract in different language: In meiner Diplomarbeit beschäftige ich mich mit der Geschichte des Zisterziensterkloster Plasy, vor allem interessiere ich mich für das Leben der Mönche im Kloster. Das Ziel der Diplomarbeit ist, ein pädagogisches Programm für die Schüler im Konvent zu erstellen, damit die Kinder wissen, was das Kloster ist, wer im Kloster lebte, was die Haupttätigkeit der Mönche war u.s.w. Ich möchte, dass die Schüler im Konvent schöne Zeit erleben, neue interessante Informationen erweben und dass die Schüler noch einmal das Kloster besuchen.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KHI)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplomova prace- Andrea Loffelmannova.pdfPlný text práce2,71 MBAdobe PDFView/Open
Loffelmannova V.pdfPosudek vedoucího práce120,71 kBAdobe PDFView/Open
Loffelmannova O.pdfPosudek oponenta práce170,73 kBAdobe PDFView/Open
Loffelmannova P.pdfPrůběh obhajoby práce24,4 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/9629

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.