Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVeverková, Lada
dc.contributor.authorČížová, Žaneta
dc.contributor.refereeHanzelínová, Lada
dc.date.accepted2014-06-03
dc.date.accessioned2015-03-25T09:36:41Z
dc.date.available2013-06-30cs
dc.date.available2015-03-25T09:36:41Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier58907
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13601
dc.description.abstractBakalářská práce představuje alternativní formu předškolního vzdělávání dětí v lesních mateřských školách. Zaměřuje se na vliv tohoto alternativního předškolního vzdělávání na dětský vývoj. Představuje současné poznatky o sociálním a citovém vývoji a dalších dovednostech takto vzdělávaných dětí. V práci je uvedeno několik zejména evropských studií, které porovnávaly děti z lesních mateřských škol s dětmi z běžných mateřských škol. Také je rozebrán význam hry a vliv přírodního prostředí na dětský vývoj.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=58907-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectlesní školacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectpřírodacs
dc.subjectsociální vývojcs
dc.subjectcitový vývojcs
dc.subjecthracs
dc.subjectdětics
dc.subjectkoordinacecs
dc.subjectmotorický vývojcs
dc.titleSociální a citový vývoj dítěte vzdělávaného v lesní mateřské školecs
dc.title.alternativeSocial and emotional development of a child educated in Forest Schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra filozofiecs
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis introduces an alternative form of pre-school education for children in Forest Schools . It focuses on the impact of this alternative method of preschool education on children's development. This thesis presents current knowledge about social, emotional and other skills of children educated in Forest Schools. There is a number of mainly foreign studies that compare children from Forest Schools with children from ordinary nursery schools in various fields. The thesis also analyzed the significance of play and also the influence of the natural environment on children's development.en
dc.subject.translatedforest schoolen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedpre-school educationen
dc.subject.translatednatureen
dc.subject.translatedsocial developmenten
dc.subject.translatedemotional developmenten
dc.subject.translatedplayen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedcoordinationen
dc.subject.translatedmotoric developmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP, Cizova Zaneta, HUM.pdfPlný text práce660,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
cizova_veverkova.pdfPosudek vedoucího práce707,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
cizova_hanzelinova.pdfPosudek oponenta práce170,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
O_cizova.pdfPrůběh obhajoby práce81,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13601

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.