Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Veverková, Lada | |
dc.contributor.author | Čížová, Žaneta | |
dc.contributor.referee | Hanzelínová, Lada | |
dc.date.accepted | 2014-06-03 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:36:41Z | |
dc.date.available | 2013-06-30 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:36:41Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-15 | |
dc.identifier | 58907 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13601 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce představuje alternativní formu předškolního vzdělávání dětí v lesních mateřských školách. Zaměřuje se na vliv tohoto alternativního předškolního vzdělávání na dětský vývoj. Představuje současné poznatky o sociálním a citovém vývoji a dalších dovednostech takto vzdělávaných dětí. V práci je uvedeno několik zejména evropských studií, které porovnávaly děti z lesních mateřských škol s dětmi z běžných mateřských škol. Také je rozebrán význam hry a vliv přírodního prostředí na dětský vývoj. | cs |
dc.format | 59 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=58907 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | lesní škola | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | příroda | cs |
dc.subject | sociální vývoj | cs |
dc.subject | citový vývoj | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | děti | cs |
dc.subject | koordinace | cs |
dc.subject | motorický vývoj | cs |
dc.title | Sociální a citový vývoj dítěte vzdělávaného v lesní mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Social and emotional development of a child educated in Forest School | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra filozofie | cs |
dc.thesis.degree-program | Humanitní studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis introduces an alternative form of pre-school education for children in Forest Schools . It focuses on the impact of this alternative method of preschool education on children's development. This thesis presents current knowledge about social, emotional and other skills of children educated in Forest Schools. There is a number of mainly foreign studies that compare children from Forest Schools with children from ordinary nursery schools in various fields. The thesis also analyzed the significance of play and also the influence of the natural environment on children's development. | en |
dc.subject.translated | forest school | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | pre-school education | en |
dc.subject.translated | nature | en |
dc.subject.translated | social development | en |
dc.subject.translated | emotional development | en |
dc.subject.translated | play | en |
dc.subject.translated | children | en |
dc.subject.translated | coordination | en |
dc.subject.translated | motoric development | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP, Cizova Zaneta, HUM.pdf | Plný text práce | 660,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
cizova_veverkova.pdf | Posudek vedoucího práce | 707,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
cizova_hanzelinova.pdf | Posudek oponenta práce | 170,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
O_cizova.pdf | Průběh obhajoby práce | 81,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13601
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.