Title: | Využívání vzdělávacích programů při seznamování dětí s realitou v mateřské škole v Plzeňském kraji |
Other Titles: | The use of educational programmes in exposing the reality of children in kindergarten |
Authors: | Hrdličková, Martina |
Advisor: | Podroužek, Ladislav |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/13798 |
Keywords: | předškolní vzdělávání;vzdělávací program;tvorba projektů;pedagogika;psychologie |
Keywords in different language: | preschool education;educational programm;designing programmes;pedagogy;psychology |
Abstract: | Bakalářská práce se zabývá vzdělávacími programy, které jsou zaměřené na děti předškolního věku, a také externími institucemi, které takovéto programy připravují a uskutečňují. Jedna z částí je věnována hlavním specifikům vývoje předškolních dětí, další pak popisuje hlavní dokumenty potřebné v předškolním vzdělávání. Praktická část je zacílena na vlastní tvorbu projektů. |
Abstract in different language: | This bachelors thesis is aimed at educational programmes for preschool children and at external institutions which prepare and realized these programmes. One part is devoted to the specifics of preschool age development and there are also described main the documents essential for preschool educational. The practical part is focuses on designing the programmes. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP M. Hrdlickova.pdf | Plný text práce | 2,9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Hrdlickova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 30,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Hrdlickova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 44,08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Hrdlickova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/13798
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.