Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorJandač, Lukáš
dc.contributor.refereeVacek, Jiří
dc.date.accepted2014-02-05
dc.date.accessioned2015-03-25T09:43:22Z-
dc.date.available2013-06-01cs
dc.date.available2015-03-25T09:43:22Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2013-12-06
dc.identifier55748
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14313
dc.description.abstractDiplomová práce se svým obsahem zaměřuje na koncept brandingu, jakož to rozvíjejícího se nástroje novodobého marketingu, který se začíná uplatňovat nejen ve spojení se strategickým managementem, ale i ve všech oblastech trhu, i v neziskovém sektoru. Brand management se tak pomalu stává stabilním prvkem moderního řízení jakékoliv společnosti. V kontextu fungování neziskových organizací se navíc aktivní budování značky zdá jako efektní prostředek jejich lepšího budoucího fungování. Celá práce je rozdělena do 4 základních celků, které celý koncept politiky značky představují, přes teoretický základ až po konkrétní příklad z praxe ? zavedení mezinárodní brandingové strategie v české pobočce AFS Mezikulturní programy, o.s., partnerské organizace sítě AFS Intercultural programs, Inc. ? doplněný o Cost-benefit analýzu. Práce je tak založena na reálných údajích s předpokladem jejího následného využití v praxi.cs
dc.format104 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55748-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbrandingcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectbrandingová strategiecs
dc.subjectstrategické řízení v neziskovém sektorucs
dc.titleBranding jako strategický nástroj managementu neziskových organizacícs
dc.title.alternativeBranding as a strategic tool for management of non-profit organizationsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis master's thesis focuses its content to the concept of branding, as a modern and developing marketing tool, which is beginning to apply not only in conjunction with a strategic management, but also in all other areas of the market, even in the nonprofit sector. Brand management is slowly becoming a stable element of any modern company management. In the functioning context of NGOs, brand and its active building seems to be a powerful means for a better future performance. The thesis is divided into four basic parts, that represents the whole concept of the brand policy through the theoretical basis to the practical example - the introduction of international branding strategy in the AFS Mezikulturni programy, o.s., czech branch and partner organization network of the AFS Intercultural Programs, Inc. - accompanied by a Cost-benefit analysis. Thus, the work is based on real data and its outcome can be used in practice.en
dc.subject.translatedbrandingen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatednon-profit organizationen
dc.subject.translatedbranding strategyen
dc.subject.translatedstrategic management in non-profit sectoren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jandac.pdfPlný text práce5,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_jandac_VP.PDFPosudek vedoucího práce638,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_jandac_OP.PDFPosudek oponenta práce657,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
jandac.PDFPrůběh obhajoby práce189,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14313

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.