Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorEger, Ludvík
dc.contributor.authorBaslová, Taťána
dc.contributor.authorDivišová, Michaela
dc.contributor.authorRudolfová, Eva
dc.date.accessioned2015-10-06T07:23:25Z
dc.date.available2015-10-06T07:23:25Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationTrendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 1, s. 20-32.cs
dc.identifier.issn1805-0603
dc.identifier.urihttp://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-1.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16198
dc.format13 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesTrendy v podnikánícs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectStarbuckscs
dc.titleMarketing na sociálních sítích jako inovace marketingu na internetucs
dc.title.alternativeMarketing on social networks such as innovation of internet marketingen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper is focused on the use of social networks in marketing. It presents the orientation of the Department of Trade, Marketing and Services on internet marketing. That subject is undergoing rapid innovation, which requires the impact of the ICT development and its use in marketing. In presented paper we use some parts of three diploma theses that are focused on the current state of using social networks in marketing. In the paper are shown selected trends an example of Starbucks.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedStarbucksen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2012)
Články / Articles (KMO)
Číslo 1 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Eger.pdfPlný text231,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16198

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.