Název: Hodnocení naučných stezek na území Českého a Hornofalckého lesa
Další názvy: Evalution of nature trails in the territory of the Bohemian and Upper Palatinate forest
Autoři: Divišová, Jana
Vedoucí práce/školitel: Kopp, Jan
Oponent: Červený, Pavel
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18011
Klíčová slova: naučná stezka;návštěvník;český les;hornofalcký les;hodnocení
Klíčová slova v dalším jazyce: nature trail;visitor;bohemian forest;upper palatinate forest;evaluation
Abstrakt: Práce je věnována naučným stezkám, a to konkrétně hodnocení vybraných naučných stezek na území Českého a Hornofalckého lesa. Naučné stezky byly zhodnoceny i vzájemně mezi sebou. Byla stanovena hypotéza, zdali je značení naučných stezek ve Spolkové republice Německo jednotné jako v České republice. V teoretické části bakalářské práce je vymezen zájmový okruh, analýza literatury a datových zdrojů, rozbor pojmu naučná stezka, postupy jejího plánování a vzniku a v neposlední řadě jednotlivý popis vybraných naučných stezek. Praktickou část tvoří terénní výzkum, jeho vyhodnocení a následná práce v prostředí GIS. Prostřednictvím GIS jsou zde vytvořené mapy, které uvádějí dopravní dostupnost k jednotlivým naučným stezkám - z české strany z města Plzeň a z německé strany z města Bayreuth.
Abstrakt v dalším jazyce: This work is focused on an educational trails, specifically to evaluation of selected educational trails in the areas of Bohemian forest (CZ) and Upper Palatinate forest (D). Besides, educational trails were evaluated between each other. There was formulated a hypothesis, if the marking of educational trails in the Federal Republic of Germany is the same as in the Czech Republic. In theoretical part of this thesis is defined a part of interest, analysis of literature and data sources, analysis of term educational trail, procedures for its planning and creation and at last, but no least individual description of the selected educational trails. The practical part consists of field research, evaluation and follow-up work in the GIS environment. Through GIS are created maps that indicate road access to individual educational paths - from the Czech side of the city of Plzeň, from the German side of the city of Bayreuth
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-FINAL-TISK Divisova 1.pdfPlný text práce10,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Divisova - p.vedouciho.PDFPosudek vedoucího práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Divisova - p.oponenta.PDFPosudek oponenta práce984,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Divisova.PDFPrůběh obhajoby práce385,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18011

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.