Název: Jak studenti oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě
Další názvy: How students perceive the rules of the behavior in the classroom, in the school and in their life
Autoři: Hausnerová, Eva
Vedoucí práce/školitel: Dubec, Michal
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18394
Klíčová slova: odborný výcvik;pravidla;školní řád;problémy s pravidly;řešení problémů;prevence;nekázeň
Klíčová slova v dalším jazyce: professional training;rules;school rules;problems with the rules;solving problems;prevention;insubordination
Abstrakt: V této bakalářské se zabývám problematikou, jak studenti vnímají nastavená pravidla na pracoviště odborného výcviku. V teoretické části se soustředím na základní pojmy patřící do této problematiky. V praktické části jsem zvolila kvantitativní formu výzkumu pomocí dotazníků. Dotazníky zjišťují, jak žáci vnímají nastavená pravidla a jejich smysl.
Abstrakt v dalším jazyce: In this issue, I am interest how students perceive set rules on workplace training. In the theoretical part I focus on the basic concepts of belonging to this issue. In the practical part, I chose the form of a quantitative research using questionnaires. Questionnaires determine how students perceive the set rules and their meaning.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Eva Hausnerova.pdfPlný text práce521,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hausnerova VP.pdfPosudek vedoucího práce48,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Hausnerova OP.pdfPosudek oponenta práce48,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Hausnerova O.pdfPrůběh obhajoby práce9,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18394

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.