Název: | Geografie Indie výukový projekt pro střední školu |
Další názvy: | Geography of India educational projekt for high school |
Autoři: | Vraštilová, Adriana |
Vedoucí práce/školitel: | Preis, Jiří |
Oponent: | Mentlík, Pavel |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19443 |
Klíčová slova: | indie;geografie;projektové vyučování;výukový projekt;učebnice geografie pro střední školy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | india;geography;project teaching;an educational project;geography textbooks for high schools |
Abstrakt: | Diplomová práce nazvaná Geografie Indie výukový projekt pro střední školu se skládá z několika částí. První část je teoretická, popisuje fyzickogeografické a sociokenomické poměry Indie. Následuje kapitola Analýza učebnic zeměpisu pro střední školy. Poté je zařazena kapitola Teorie projektového vyučování, která představuje hlavní poznatky o projektovém vyučování. Součástí práce je návrh projektového vyučování. Druhá část práce je praktická. Praktická část práce popisuje realizaci 6 hodinového projektu na střední škole. Název projektu je Indie bengálský tygr, nebo býlí slon? Výsledky projektu jsou ověřeny pomocí didaktických testů a evaluačních dotazníků. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The Diploma thesis entitled The Geography of India an educational project for high school, consists of several parts. The first part is theoretical, describes the physical geographical and socio-economic ratios of India. Followed by chapter Analysis of the Geography Textbooks for High Schools. The next chapter is the Theory of Project Teaching, which presents the main findings of the project teaching. Part of this work is to design project based learning. The second part of the thesis is practical. The practical part describes the realization of the 6 hour project in the high school. The title of the project is India - bengal tiger, or white elephant? The results of the project are verified by achievement tests and evaluation questionnaires. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAP) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
VRASTILOVA.pdf | Plný text práce | 3,15 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Vrastilova_ved_DP.docx | Posudek vedoucího práce | 42,84 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
oponent-vrastilova_opoDP.docx | Posudek oponenta práce | 41,59 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Vrastilova.pdf | Průběh obhajoby práce | 314,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19443
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.