Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová, Jana
dc.contributor.authorŠmatová, Dana
dc.contributor.refereeVaňková, Jana
dc.date.accepted2015-05-22
dc.date.accessioned2016-03-15T08:58:45Z-
dc.date.available2014-04-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:58:45Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-07
dc.identifier63314
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19677
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na nejčastější pravopisné chyby žáků na 2. stupni ZŠ. Jsou zde uvedeny typy pravopisných jevů, ověřené metodické postupy při jejich nácviku a klasifikace chyb. Na základě výsledků výzkumu jsou stanovena metodická doporučení směřující k předcházení chybám.cs
dc.format47 s. (70 244 znaků), 4 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63314-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpravopiscs
dc.subjectpravopisné jevycs
dc.subjectpravopisné znalostics
dc.subjectpravopisné učivocs
dc.subjectpravopis lexikologickýcs
dc.subjectpravopis morfologickýcs
dc.subjectpravopis syntaktickýcs
dc.titleNejčastější pravopisné chyby žáků na 2. stupni ZŠ a jak jim předcházetcs
dc.title.alternativeThe most common spelling mistakes at upper primary school and the way how to avoid themen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the most common spelling mistakes which can be found by the pupils on the second stage of a primary school. The thesis introduces the types of spelling phenomena, proven methodology in their practicing and error classification. Finally, the methodological suggestions, which head for the prevention of errors, are determined on the base of research results.en
dc.subject.translatedspellingen
dc.subject.translatedspelling phenomenaen
dc.subject.translatedspelling knowledgeen
dc.subject.translatedspelling learningen
dc.subject.translatedlexicological spellingen
dc.subject.translatedmorphological spellingen
dc.subject.translatedsyntactic spellingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Nejcastejsi pravopisne chyby zaku na 2. stupni ZS a jak jim predchazet.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-smatova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce31,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-smatova_vankova.pdfPosudek oponenta práce30,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-smatova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce70,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19677

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.