Název: Nejčastější pravopisné chyby žáků na 2. stupni ZŠ a jak jim předcházet
Další názvy: The most common spelling mistakes at upper primary school and the way how to avoid them
Autoři: Šmatová, Dana
Vedoucí práce/školitel: Vejvodová, Jana
Oponent: Vaňková, Jana
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19677
Klíčová slova: pravopis;pravopisné jevy;pravopisné znalosti;pravopisné učivo;pravopis lexikologický;pravopis morfologický;pravopis syntaktický
Klíčová slova v dalším jazyce: spelling;spelling phenomena;spelling knowledge;spelling learning;lexicological spelling;morphological spelling;syntactic spelling
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na nejčastější pravopisné chyby žáků na 2. stupni ZŠ. Jsou zde uvedeny typy pravopisných jevů, ověřené metodické postupy při jejich nácviku a klasifikace chyb. Na základě výsledků výzkumu jsou stanovena metodická doporučení směřující k předcházení chybám.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the most common spelling mistakes which can be found by the pupils on the second stage of a primary school. The thesis introduces the types of spelling phenomena, proven methodology in their practicing and error classification. Finally, the methodological suggestions, which head for the prevention of errors, are determined on the base of research results.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Nejcastejsi pravopisne chyby zaku na 2. stupni ZS a jak jim predchazet.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-smatova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce31,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-smatova_vankova.pdfPosudek oponenta práce30,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-smatova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce70,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19677

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.