Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKratochvíl Miloš, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorSkramuský, Karel
dc.contributor.refereePolák Michal, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-6-9
dc.date.accessioned2017-02-21T08:10:33Z-
dc.date.available2014-6-30
dc.date.available2017-02-21T08:10:33Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-4-15
dc.identifier64069
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22651
dc.description.abstractBakalářská práce je o švýcarském psychologovi Jeanu Piagetovi a jeho teorii morálního vývoje. Práce se zajímá o vysvětlení jeho práce s dětmi. Také popisuje Piagetův vývoj inteligence a vývoj morálního usuzování. Tato práce má za úkol vysvětlit, jak děti rozumí pravidlům, popsat vlastnosti jednostranného a vzájemného respektu. Dále co se musí stát, aby se z heteronomní morálky stala morálka autonomní. Na konci se píše o Durkheimovi, protože Piaget chtěl srovnat jeho teorii morálky s ostatními teoriemi morálky ostatních badatelů.cs
dc.format29 s. (59 059 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmorálkacs
dc.subjectheteronomiecs
dc.subjectautonomiecs
dc.subjectvzájemný respektcs
dc.subjectjednostranný respektcs
dc.subjectpiaget. nátlakcs
dc.subjectspoluprácecs
dc.titlePiagetova psychologie morálního vývojecs
dc.title.alternativePiaget's psychology of moral developmenten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is about a Swiss psychologist Jean Piaget and his theory of children's moral development. The thesis is interested in explaining his work with children and describing how intelligence is evolving. Furthermore, it depicts moral reasoning and explains how children understand the rules. It also clarifies terms like unilateral respect and mutual respect. Moreover this thesis explains what must happen so that heteronymous morals become autonomous. At the end we are talking about Durkheim because Piaget wanted to compare his work with theories of other researchers.en
dc.subject.translatedmoralen
dc.subject.translatedheteronomyen
dc.subject.translatedautonomyen
dc.subject.translatedmutual respecten
dc.subject.translatedunilateral respecten
dc.subject.translatedpiageten
dc.subject.translatedconstrainten
dc.subject.translatedcooperationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Piagetova psychologie moralniho vyvoje.pdfPlný text práce872,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
skramusky_kratochvil.pdfPosudek vedoucího práce583,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
skramusky_polak.pdfPosudek oponenta práce614,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skramusky Karel_HUM_06_2016.pdfPrůběh obhajoby práce101,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22651

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.