Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kratochvíl Miloš, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Skramuský, Karel | |
dc.contributor.referee | Polák Michal, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2016-6-9 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T08:10:33Z | - |
dc.date.available | 2014-6-30 | |
dc.date.available | 2017-02-21T08:10:33Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2015-4-15 | |
dc.identifier | 64069 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/22651 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je o švýcarském psychologovi Jeanu Piagetovi a jeho teorii morálního vývoje. Práce se zajímá o vysvětlení jeho práce s dětmi. Také popisuje Piagetův vývoj inteligence a vývoj morálního usuzování. Tato práce má za úkol vysvětlit, jak děti rozumí pravidlům, popsat vlastnosti jednostranného a vzájemného respektu. Dále co se musí stát, aby se z heteronomní morálky stala morálka autonomní. Na konci se píše o Durkheimovi, protože Piaget chtěl srovnat jeho teorii morálky s ostatními teoriemi morálky ostatních badatelů. | cs |
dc.format | 29 s. (59 059 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | morálka | cs |
dc.subject | heteronomie | cs |
dc.subject | autonomie | cs |
dc.subject | vzájemný respekt | cs |
dc.subject | jednostranný respekt | cs |
dc.subject | piaget. nátlak | cs |
dc.subject | spolupráce | cs |
dc.title | Piagetova psychologie morálního vývoje | cs |
dc.title.alternative | Piaget's psychology of moral development | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Humanitní studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is about a Swiss psychologist Jean Piaget and his theory of children's moral development. The thesis is interested in explaining his work with children and describing how intelligence is evolving. Furthermore, it depicts moral reasoning and explains how children understand the rules. It also clarifies terms like unilateral respect and mutual respect. Moreover this thesis explains what must happen so that heteronymous morals become autonomous. At the end we are talking about Durkheim because Piaget wanted to compare his work with theories of other researchers. | en |
dc.subject.translated | moral | en |
dc.subject.translated | heteronomy | en |
dc.subject.translated | autonomy | en |
dc.subject.translated | mutual respect | en |
dc.subject.translated | unilateral respect | en |
dc.subject.translated | piaget | en |
dc.subject.translated | constraint | en |
dc.subject.translated | cooperation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Piagetova psychologie moralniho vyvoje.pdf | Plný text práce | 872,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
skramusky_kratochvil.pdf | Posudek vedoucího práce | 583,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
skramusky_polak.pdf | Posudek oponenta práce | 614,29 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Skramusky Karel_HUM_06_2016.pdf | Průběh obhajoby práce | 101,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/22651
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.