Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJurek Petr, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorRychtaříková, Lucie
dc.contributor.refereeStulík Ondřej, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-5-31
dc.date.accessioned2017-02-21T08:13:00Z-
dc.date.available2014-8-30
dc.date.available2017-02-21T08:13:00Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-4-30
dc.identifier61981
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22768
dc.description.abstractTato bakalářská práce je analýzou volebních kampaní TOP 09 a ODS pro volby do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Cílem práce je definovat metody a strategie, které využily politické strany ve volebních kampaních. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část je založena na typologii volebních kampaní podle Pippy Norris. Autorka člení volební kampaně na tři typy - premoderní, moderní a postmoderní. Vycházím z předpokladu, že volební kampaně TOP 09 a ODS vykazují charakteristiky kampaní postmoderních, protože jsou tyto kampaně velmi profesionalizované, personalizované a velmi podstatnou roli v nich hraje internet a nová média. To se snažím dokázat v této práci. Empirická část je přímo o struktuře kampaní, volebních týmech, jejich politických programech a mediálním pokrytí. Tyto volby byly typické masivním nárůstem ve využívání sociálních sítí a nových médií.cs
dc.format75 s. (129 647 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61981-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttop 09cs
dc.subjectodscs
dc.subjectvolební kampaňcs
dc.subjectvolby 2013cs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectpippa norriscs
dc.titleVolební kampaně TOP 09 a ODS pro volby do Poslanecké sněmovny v roce 2013cs
dc.title.alternativeThe Election Campaign of Top 09 and ODS party for the Chamber Deputation elections in 2013en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programPolitologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis examines the election campaign of TOP 09 and ODS party for the Chamber Deputation elections in 2013. The aim of the thesis is to define the methods and strategies that political parties in election campaigns used. This thesis consists of the two parts. The theoretical part is based on the typology of election campaigns established by Pippa Norris. The author divides the election campaigns into three types premodern, modern and postmodern campaigns. My presumption is that the election campaign of TOP 09 and ODS party possess characteristics of postmodern campaigns, because these campaigns are very professionalized, personalized and very important role played by the Internet and new media. And that is exactly what I am trying to prove in this work.The empirical part is about the structure of the campaigns, the election staffs, their political programs and media coverage. In these elections was a massive increase in the use of social networking and new media.en
dc.subject.translatedtop 09 partyen
dc.subject.translatedods partyen
dc.subject.translatedelection campaignen
dc.subject.translatedelection 2013en
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedpippa norrisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rychtarikova_Lucie.pdfPlný text práce1,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rychtarikova_bp_ved_pol.pdfPosudek vedoucího práce524,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
rychtarikova_opo_p.docxPosudek oponenta práce49,5 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Rychtarikova.pdfPrůběh obhajoby práce239,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22768

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.