Název: Negotiation skills in business: A survey of Czech companies to find out its importance in international business.
Další názvy: Negotiation skills in business: A survey of Czech companies to find out its importance in international business.
Autoři: Chekh, Ivanna
Vedoucí práce/školitel: Kumar Alok, M.A.
Oponent: Franklin David Eugene, B. A.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/22862
Klíčová slova: vyjednávací schopnosti;mezinárodní obchod;proces vyjednávaní;typy a styly vyjednávaní;mezikulturní komunikace.
Klíčová slova v dalším jazyce: negotiation skills;international business;negotiation process;types and styles of negotiation;cross-cultural comunication.
Abstrakt: Cílem práce bylo zjistit důležitost vyjednávacích schopností v mezinárodním obchodě. Moje bakalářské práce má za úkol seznámit čtenáře s aktuálními názory českých podnikatelů, kteří pracují ve společnostech zaměřených zejména na export o jejich vyjednávacích schopnostech. Táto práce je rozdělená do dvou částí teoretické a praktické. Praktická část se zaměřuje na pojmy, jež jsou klíčové pro lepší porozumění termínu vyjednávaní, například, proces vyjednávaní, typy a styly vyjednávaní. Kromě toho práce rovněž zahrnuje kapitolu o mezikulturní komunikaci, jež je nedílnou součástí mezinárodního obchodu. Praktická část obsahuje mou dotazníkovou studii, jež je provedena mezi vrcholovými a středními manažery v českých velkých a středně velkých podnicích. Tyto rozhovory mi umožnily nahlédnout, jak je teorie vyjednávaní uplatněna v praxi. Shrnutí jejich odpovědí je zakomponováno do této práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The goal of this thesis was to find out importance of negotiation skills while conducting in international business. My thesis aimed to acquaint the reader with the up to date opinions of Czech entrepreneurs, who work in companies focused mainly on export activity, about negotiating skills. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical parts aims to look at terms that are central for better understanding of a negotiation, e.g. negotiation process, negotiation styles and types. Besides, a chapter devoted to cross-cultural communication is also included as it is an inevitable part of international business. Practical part includes my study three-structured questionnaire conducted among top and line managers of three Czech large and medium-sized companies. Summary of their answers is concluded
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Thesis Chekh.pdfPlný text práce630,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chekh - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce499,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chekh - oponent.pdfPosudek oponenta práce513,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chekh - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce370,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22862

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.