Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pechánek Roman, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Roub, Jiří | |
dc.contributor.referee | Horníková Lucie, Ing. | |
dc.date.accepted | 2016-6-21 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T08:18:04Z | - |
dc.date.available | 2015-10-15 | |
dc.date.available | 2017-02-21T08:18:04Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-6-1 | |
dc.identifier | 67079 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/23122 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá problematikou aktivního tlumení použitelného v automobilovém průmyslu. V první části práce jsou popsány pasivní, semi-aktivní a aktivní systému tlumení a typy těchto systémů v současnosti používané za účelem porovnání jejich výhod a nevýhod. V druhé části práce je stručně zpracován matematický model aktivního tlumení. V poslední části se nachází popis tubulárních lineárních elektromotorů, které jsou nejvhodnějším typem elektromotorů pro využití jako aktuátorů v aktivních systémech tlumení. V závěru bakalářské práce je zhodnocena současná situace aktivních systémů tlumení a jejich budoucí vývoj. | cs |
dc.format | 43 s. (40 700 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67079 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | zavěšení kola | cs |
dc.subject | automobily | cs |
dc.subject | aktivní tlumení | cs |
dc.subject | aktuátory | cs |
dc.subject | tubulární lineární elektromotory | cs |
dc.subject | matematický model | cs |
dc.title | Aktivní tlumení použitelné v automobilovém průmyslu | cs |
dc.title.alternative | Active suspension useable at automotive | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the issue of active dampening usable in automotive industry. In the first part passive, semi-active and active dampening systems currently in use are described in order to compare their advantages and disadvantages. In the second part a simple mathematical model of active suspension is devised. In the last part tubular linear electromotors, which are the most suitable type of electromotors for use in active suspension systems, are described. In the closing statement, the current situation of active suspension systems and their future development is evaluated. | en |
dc.subject.translated | suspension | en |
dc.subject.translated | automobiles | en |
dc.subject.translated | active damping | en |
dc.subject.translated | actuators | en |
dc.subject.translated | tubular linear electromotors | en |
dc.subject.translated | mathematical model | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace Roub.pdf | Plný text práce | 1,84 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
067079_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 369,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
067079_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 350,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
067079_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 218,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/23122
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
hledání
navigace