Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPechánek Roman, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorRoub, Jiří
dc.contributor.refereeHorníková Lucie, Ing.
dc.date.accepted2016-6-21
dc.date.accessioned2017-02-21T08:18:04Z-
dc.date.available2015-10-15
dc.date.available2017-02-21T08:18:04Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-1
dc.identifier67079
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23122
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou aktivního tlumení použitelného v automobilovém průmyslu. V první části práce jsou popsány pasivní, semi-aktivní a aktivní systému tlumení a typy těchto systémů v současnosti používané za účelem porovnání jejich výhod a nevýhod. V druhé části práce je stručně zpracován matematický model aktivního tlumení. V poslední části se nachází popis tubulárních lineárních elektromotorů, které jsou nejvhodnějším typem elektromotorů pro využití jako aktuátorů v aktivních systémech tlumení. V závěru bakalářské práce je zhodnocena současná situace aktivních systémů tlumení a jejich budoucí vývoj.cs
dc.format43 s. (40 700 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67079-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzavěšení kolacs
dc.subjectautomobilycs
dc.subjectaktivní tlumenícs
dc.subjectaktuátorycs
dc.subjecttubulární lineární elektromotorycs
dc.subjectmatematický modelcs
dc.titleAktivní tlumení použitelné v automobilovém průmyslucs
dc.title.alternativeActive suspension useable at automotiveen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of active dampening usable in automotive industry. In the first part passive, semi-active and active dampening systems currently in use are described in order to compare their advantages and disadvantages. In the second part a simple mathematical model of active suspension is devised. In the last part tubular linear electromotors, which are the most suitable type of electromotors for use in active suspension systems, are described. In the closing statement, the current situation of active suspension systems and their future development is evaluated.en
dc.subject.translatedsuspensionen
dc.subject.translatedautomobilesen
dc.subject.translatedactive dampingen
dc.subject.translatedactuatorsen
dc.subject.translatedtubular linear electromotorsen
dc.subject.translatedmathematical modelen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Roub.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
067079_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce369,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
067079_oponent.pdfPosudek oponenta práce350,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
067079_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce218,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23122

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.