Název: Metodika SPC jako efektivní nástroj k řízení procesů v servisní oblasti
Další názvy: The SPC methodology as an effective tool for managing processes in service area
Autoři: Feistmantl, Petr
Vedoucí práce/školitel: Šimota Jan, Ing.
Oponent: Tůmová Olga, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23127
Klíčová slova: statistická regulace procesů;regulační diagram;kvalita;výrobní proces;servisní proces.
Klíčová slova v dalším jazyce: statistical process control;control chart;quality;production process;service process.
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je ověření vhodnosti metody statistické regulace procesu (SPC) v servisní oblasti s příkladem implementace na proces ze servisní oblasti. V první části práce je teoreticky popsána metoda SPC a typy regulačních diagramů. Druhá část práce se zabývá srovnáváním a specifikací odlišností výrobních procesů a služeb. Ve třetí části práce je zpracován příklad implementace SPC do servisního procesu v konkrétním podniku v souladu s teoretickou částí práce. V poslední části bakalářské práce jsou definována rizika se zaváděním metody statistické regulace procesu do servisní oblasti.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this bachelor thesis is the suitability verification of the statistical process control methodology (SPC) in the electrical engineering industry, concretely in the service processes. The first part includes theoretical description of SPC methodology and summary of control charts which are usually used in that methodology. The second part deals with comparison and specification of differences between production and service processes. The example of SPC methodology implementation to service process in the specific company, according to theoretical chapters, is elaborated in the third part. The possible risks which can occur during the implementation of SPC methodology to service processes are defined in the last part of this thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s work (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Petr Feistmantl, Metodika SPC jeko efektivni nastroj k rizeni procesu v servisni oblasti.pdfPlný text práce2,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
062811_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce331,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
062811_oponent.pdfPosudek oponenta práce329,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
062811_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce177,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23127

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.