Title: | Stavebnicový, demontovatelný, rozšiřitelný systém pro mateřské školy |
Other Titles: | Modular, demountable and expandable system for kindergartens |
Authors: | Lohr, Tomáš |
Advisor: | Pašek Jan, Doc. Ing. Ph.D. |
Referee: | Polák Aleš, Ing. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/23731 |
Keywords: | stavebnicový;demontovatelný;rozšiřitelný;systém;mateřská škola;výkresy |
Keywords in different language: | modular;dismountable;expandable;system;kindergarten;drawings |
Abstract: | Bakalářská práce se zabývá návrhem stavebnicového, demontovatelného, rozšiřitelného systému pro mateřské školy. Cílem práce je návrh vhodného konstrukčního systému pro postupné rozšiřování, nebo případné přemístění objektu. Dále vhodným návrhem dispozice a provozního řešení pro objekt užívaný dětmi předškolního věku. Návrhy a výpočty byly provedeny dle platných norem ČSN EN. Výkresy byly vypracovány v programu AutoCad 2016. |
Abstract in different language: | This bachelor thesis designs a modular, dismountable and expandable system for kindergartens. The aim of the thesis is to design a suitable construction system for the site to expand, or potentially relocate. The thesis also aims to design a suitable layout and operation arrangement for the site visited by preschool-age children. I produced all designs and made all calculation according to the effective Czech Technical Standards ČSN EN and created all drawings in the AutoCad 2016 program. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KME) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Tomas_Lohr_2016.pdf | Plný text práce | 34,08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Lohr_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 332,55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Lohr_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 633,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Lohr_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 216,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/23731
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.