Title: Srovnání úrovně silových schopností žáků sportovních a nesportovních tříd v Plzni.
Other Titles: Compared levels of power abilities of students of sports and unsportsmanlike classes in Pilsen.
Authors: Klička, Petr
Advisor: Kalistová Petra, Mgr.
Referee: Valach Petr, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/24381
Keywords: komparace;profil;žáci
Keywords in different language: comparison profile;pupils
Abstract: Předložená bakalářská práce přináší komparaci úrovně silových schopností žáků sportovních a nesportovních 9. tříd v Plzni pomocí univerzálního spektra cviků ze standardizovaných testovacích profilů. Cílem byla komparace úrovně silových schopností žáků sportovní a nesportovních 9. tříd v Plzni. Na základě sběru dat z motorického testování byly získány potřebné informace k vyhodnocení vlastního výzkumu. Výsledkem je přehled o aktuální silové úrovni žáků sportovní a nesportovních 9. tříd v Plzni.
Abstract in different language: This bachelor thesis presents a comparison of the level of strength abilities of students of sports and unsportsmanlike 9th grade in Pilsen with a universal range of exercises from standardized testing profiles. The goal was to compare the level of strength abilities of students sports and unsportsmanlike 9th grade in Pilsen. On the basis of gathering data, motor testing, it was obtain the necessary information to evaluate their own research. The result is a summary of the present strength level of pupils' sports and unsportsmanlike 9th grade in Pilsen.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska-prace-1-1.pdfPlný text práce2,54 MBAdobe PDFView/Open
Klicka P. - VP.pdfPosudek vedoucího práce182,46 kBAdobe PDFView/Open
Klicka P..pdfPrůběh obhajoby práce61,46 kBAdobe PDFView/Open
Klicka P. - OP.pdfPosudek oponenta práce218,43 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/24381

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.