Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr.
dc.contributor.authorRybová, Pavlína
dc.contributor.refereeGažáková Eva, MgA.
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:49:16Z-
dc.date.available2015-6-19
dc.date.available2017-02-21T09:49:16Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-3-31
dc.identifier67345
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24475
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá respektujícím přístupem. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem je respektující přístup vnímán a uplatňován vychovatelkami a učitelkami v předškolních zařízeních, které se zúčastnily kurzu Respektovat a být respektován. V teoretické části definuji pojmy autoritativního přístupu, respektujícího přístupu, dětských potřeb, hranic ve vztazích, emoce a roli vychovatele. V praktické části představuji výzkum, který jsem provedla s vychovateli v předškolních zařízeních.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67345-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrespektující přístupcs
dc.subjectzvládání emocícs
dc.subjectdětské potřebycs
dc.subjectudržování a vytváření hraniccs
dc.titlePřístup "Respektovat a být respektován" v předškolním vzdělávánícs
dc.title.alternative"Respecting and being respected" approach in preschool educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with respecting approach. The aim of this thesis is to find out, how educators in preschool institutions, who attended "Respecting and being respected" workshop, perceive and use this approach in their jobs. In the theoretical part are defined concepts of authoritative approach, respecting approach, children needs, borders in relationships, emotions and a role of the educator. Then there is the practical part, that contains a survey done with preschool educators.en
dc.subject.translatedrespecting approachen
dc.subject.translatedcoping with emotionsen
dc.subject.translatedchildren needsen
dc.subject.translatedmaintaining and creating of bounderiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
R+R_konecna_verze.pdfPlný text práce405,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rybova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce114,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rybova OP0001.pdfPosudek oponenta práce317,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rybova O0001.pdfPrůběh obhajoby práce17,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24475

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.