Název: Hudba jako pomocník při sociálním začleňování zrakově postižených dětí
Další názvy: Music as a tool for social inclusion of children with vision difficulties
Autoři: Boušová, Lada
Vedoucí práce/školitel: Káňová Šárka, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/26967
Klíčová slova: slepota;dítě s postižením;výuka;výuka dítěte s postiženým;hudba;výtvarná výchova;taktilní čtení
Klíčová slova v dalším jazyce: blindness;blindness child;education;education of blindness child;music;art;tactilled reading
Abstrakt: Případová studie spojená s hledáním nových, netradičních metod, postupů a pomůcek při výuce hudby zrakově postižených dětí za použití prvků a technik výtvarného umění a sledování jejich efektivity při procesu jak výuky, tak i socializace postiženého dítěte (včetně sledování zpětné vazby, tj. reakce okolní společnosti).
Abstrakt v dalším jazyce: The case study, which is related with searching the new, unconventional methods, advancements and aids for teaching (the music especially) visually challenged childrens. This all with utilization methods and constituents of fine art and with surveillance it´s efficiency during the teaching process, but for the socialization the visually challenged child too (including observation of the feed back/reactions of surrounding company).
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Bousova, L. 2017.pdfPlný text práce7,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bousova VP051.pdfPosudek vedoucího práce323,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bousova OP031.pdfPosudek oponenta práce200,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bousova O071.pdfPrůběh obhajoby práce13,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26967

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.