Název: Odhad dojezdové vzdálenosti a plánování trajektorie pro elektrická vozidla
Další názvy: Driving range estimation and trajectory planning for electric vehicles
Autoři: Popelka, Robin
Vedoucí práce/školitel: Balda Pavel, Ing. Ph.D.
Oponent: Koucký Lukáš, Ing.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/27102
Klíčová slova: hmi;elektrická vozidla;nabíjecí stanice;plánování trasy;dojezdová vzdálenost;google api
Klíčová slova v dalším jazyce: hmi;electric vehicles;charging stations;route planning;driving range;google api
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat způsoby a možnosti HMI nabízených v současné době na automobilovém trhu a následně navrhnout řešení pro plánování trasy s ohledem na umístění dobíjecích stanic a jejich výkonu pro elektrická vozidla. Dalším úkolem je naimplementovat mapové podklady a zobrazit na mapě dojezdovou vzdálenost ve tvaru polygonu s ohledem na aktuální kapacitu baterie v elektromobilu. Pro řešení zmíněných problémů je využito několik API od fy. Google. Navržené algoritmy byly následně implementovány do dodané Android aplikace, která zajištuje komunikaci s elektromobilem. Jednolivé algoritmy byly následně otestovány (Software in the Loop) a poté také proběhlo testování na reálném Demo elektromobilu.
Abstrakt v dalším jazyce: The main objective of this study is to research the HMI concepts available on the market for electric vehicles and design a solution of trajectory planning, taking into account the location of charging stations and their power. The next objective is to implement Google maps and display driving range on the map as a polygon with respect to the vehicle's battery capacity. Several APIs from Google were used to solve the aforementioned problems. The designed algorithms were implemented to an Android app which communicates with an electric vehicle. All developed algorithms were tested using the Software in the loop approach for several use cases. After that, the developed application was verified in several real time tests and experiments in a Demo vehicle.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKY)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomka.pdfPlný text práce6,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
popelka-v.pdfPosudek vedoucího práce399,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
popelka-o.pdfPosudek oponenta práce348,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
popelka-p.pdfPrůběh obhajoby práce175,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27102

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.