Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Rašková, Marie | |
dc.date.accepted | 2017-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:03:20Z | - |
dc.date.available | 2016-6-8 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:03:20Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-18 | |
dc.identifier | 69624 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27412 | |
dc.description.abstract | V bakalářské práci jsem zjišťovala schopnosti dětí poznat, pojmenovat rovinné útvary a orientovat se v rovině. Vymyslela jsem sedm úkolů, které jsem dětem postupně zadávala. Výzkumu se zúčastnilo deset dětí ve věku 5 až 7 let. Hlavní metodou výzkumu bylo pozorování, dále byl pořízen i videozáznam. Výsledky úkolů jsem zpracovala a vyhodnotila pomocí tabulek a grafů. | cs |
dc.format | 72 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | děti | cs |
dc.subject | rovinné útvary | cs |
dc.subject | vnímání | cs |
dc.subject | představivost | cs |
dc.subject | výzkum | cs |
dc.subject | sedm úkolů | cs |
dc.title | Představa rovinných útvarů u dětí v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | The imagination of plane figures of kindergarten children | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In this bachelor thesis I found out abilities of children to recognize and to name plane figures and their abilities of orient in the plane. I created seven tasks, which were gradually submited to ten childern at the age of 5 to 7, that participated in the research. The main method of the research was observation and also video was recorded. The results of tasks were processed and evaluated using tables and graphs. | en |
dc.subject.translated | children | en |
dc.subject.translated | plane figures | en |
dc.subject.translated | perception | en |
dc.subject.translated | imagination | en |
dc.subject.translated | research | en |
dc.subject.translated | seven tasks | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Marie Raskova.pdf | Plný text práce | 2,93 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Raskova hodnoceni396.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
37. Raskova_Oponentsky posudek bakalarske prace.pdf | Posudek oponenta práce | 361,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Raskova protokol443.pdf | Průběh obhajoby práce | 488,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27412
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.