Title: Vliv silového kabelu na souběžné sdělovací kabelové vedení
Other Titles: Effect of cable power line on parallel telecommunication line
Authors: Sláma, Martin
Advisor: Kotlan, Václav
Referee: Předota, Antonín
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/2762
Keywords: vliv;kabel;vodivost;kapacita;indukce;rezistivita;svod
Keywords in different language: influence;cable;conduct;capacity;induktance;resistance;downlead
Abstract: Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na vliv dvou souběžných vedení. Jedním z nich je kabelové vedení a druhé sdělovací vedení. Úkolem práce bylo zjistit, jak se mění napětí a proud podél vedení . Jak se mění vliv vzájemné kapacity a indukčnosti při uložení kabelů do určité hloubky. Kapacitu vedení jsem vypočítal metodou zrcadlení. K výpočtu napětí a proudu jsem použil numerickou metodu s rozprostřenými parametry. K vykreslení napětí a proudu na sdělovacím a kabelovém vedení jsem využil vlastní algoritmus v programovém rozhraní Matlab.
Abstract in different language: This bachelor thesis deals with influence of two parallel line. One of them is cable line and second is communication cable. Task of thesis was found, how change voltage and current along a line. How I can change influence of mutual capacitance and inductance, when cables are pasted into different deepness. Parameters of capacitance I counted by method of flip and I used numerical method with spread parameters. My own algorithm counted value of current and voltage on cable line and communication line in Matlab program.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace Slama.pdfPlný text práce3,72 MBAdobe PDFView/Open
040763_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce347,3 kBAdobe PDFView/Open
040763_oponent.pdfPosudek oponenta práce323,25 kBAdobe PDFView/Open
040763_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce142,56 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/2762

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.