Title: | Řešení jednotažek dětmi v mateřské škole |
Other Titles: | Solutions of one stroke drawings by children in kindergarten |
Authors: | Vávrová, Lucie |
Advisor: | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. |
Referee: | Honzík Lukáš, PhDr. Ph.D. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/32017 |
Keywords: | jednotažky;děti v mateřské škole;čára |
Keywords in different language: | one-strokes pictures;children in the kindergarten;line |
Abstract: | Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jestli děti zvládnou vyřešit jednotažky v rovině a v prostoru za použití provázků, pastelek, lana a vlastní fantazie za dodržení podmínky, že při řešení nesmí být žádný kus vynechán, ani se na žádném místě nesmí opakovat. Všechny děti pracovaly individuálně s motivací provázanou na pohádku. Po experimentu jsem došla k závěru, že děti zvládly všechny úkoly úspěšně, kromě posledního, který vyřešila polovina dětí. |
Abstract in different language: | The aim of my bachelor thesis was to find out the child's ability to solve the one-strokes in the plane and in the space with the use of strings, crayons, ropes and the child's own fantasy provided that no part can be omitted or repeated in any place. All children worked individually after using fairy-tale motivations. The conducted experiment led me to conclude that the children had managed all the tasks successfully, except for the last one, which was solved by half of the children. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP JEDNOTAZKY Vavrova Lucie.pdf | Plný text práce | 3,57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Hodnoceni Vavrova587.pdf | Posudek vedoucího práce | 651,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Protokol Vavrova600.pdf | Průběh obhajoby práce | 364,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponentsky posudek BP - Vavrova.pdf | Posudek oponenta práce | 44,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/32017
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.